logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na debaty o ochronie przyrody
20.10.2014
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na debaty o ochronie przyrody



Kształtowanie postaw proekologicznych wśród młodzieży oraz zachęcenie jej do poznawania cennych i zagrożonych wyginięciem gatunków roślin i zwierząt to cel konkursu „Młodzieżowe Debaty Oksfordzkie o Naturze 2000”. Konkurs organizowany jest przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej „Poznaj swoją Naturę”.

Konkurs skierowany jest do wszystkich uczniów szkół ponadgimnazjalnych, w szczególności do tych, którzy interesują się ochroną przyrody oraz chcą spróbować swoich sił w merytorycznej dyskusji na temat sieci Natura 2000.

Każda szkoła może zgłaszać do udziału w konkursie 11-osobowe zespoły, w skład których wchodzą uczniowie oraz nauczyciel pełniący funkcję opiekuna grupy. Konkurs podzielony jest na dwa etapy. W pierwszym etapie uczestnicy muszą przygotować konspekt debaty oksfordzkiej, zawierający m.in. propozycję tezy oraz uzasadnienie jej wyboru. Temat debaty ma dotyczyć Natury 2000. Konspekty debat można zgłaszać do 24 października 2014 r. Do drugiego etapu zostanie zaproszonych 10 najlepszych zespołów. Zadaniem uczniów będzie przeprowadzenie debaty oraz przygotowanie pisemnej i fotograficznej relacji z wydarzenia. Dodatkowe punkty będzie można uzyskać za udokumentowanie dyskusji w formie krótkiego filmu.

Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na grudzień 2014 r. Zwycięska debata zostanie wyłoniona przez komisję konkursową, w skład której wejdą m.in. przedstawiciele Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Na zespół, który przeprowadzi najlepszą debatę, czekają nagrody rzeczowe.

Kampania „Poznaj swoją Naturę” to inicjatywa Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, której celem jest popularyzacja wiedzy i dzielenie się doświadczeniami dotyczącymi współistnienia człowieka z przyrodą w obszarach Natura 2000.

Szczegóły dotyczące projektu oraz samego konkursu dostępne są na stronie: www.poznajnature.pl oraz portalu Facebook: www.facebook.com/poznajnature. 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek