logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na billboard o wartościach i pieniądzach
12.05.2015
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na billboard o wartościach i pieniądzach



Rusza Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2015. Zaproszenie do udziału adresowane jest do artystów, studentów i wszystkich zainteresowanych osób. Udział w konkursie jest bezpłatny.

10 najlepszych prac, wyłonionych przez międzynarodowe jury zostanie pokazanych na bilbordach w przestrzeni miejskiej Torunia we wrześniu/ październiku 2015. Autor najlepszej pracy otrzyma Główną Nagrodę w wysokości 5000 PLN. Prace można nadsyłać do dnia 22.07.2015 do godz. 24:00 drogą elektroniczną na adres: artmoves(at)tlen.pl. Konkurs jest częścią 8 Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves.

Praca konkursowa ma być twórczą wypowiedzią artystyczną, nawiązującą do konkursowego hasła, które w tym roku brzmi: Co ma wartość? Czy wszystko da się kupić za pieniądze?

Jak piszą organizatorzy, konkursowe hasło można traktować jako metaforę procesów zachodzących we współczesnym świecie. Co ma wartość we współczesnym świecie? Co nadaje sens ludzkiej egzystencji – wartości czy pieniądze? Czy miłość, wolność, prawdę, piękno da się przeliczyć na pieniądze? Czy pieniądze są celem, czy środkiem do celu? Po co nam pieniądze, jeśli to one, a nie my zaczynają dominować i rządzić we współczesnym świecie? Czy świat, którego przewodnią zasadą jest maksymalizacja zysków jest w stanie przetrwać? A jeśli nawet, to czy na tym świecie będą żyli ludzie – istoty myślące i czujące? Czy moglibyśmy zacząć traktować pieniądze jako narzędzie, które pomaga ludzkości w rozwoju, a nie jako nadrzędną wartość, organizującą współczesną rzeczywistość? Jak chcielibyśmy, by wyglądał współczesny świat, zorganizowany na lepszych, sensowniejszych zasadach? Jakie cele i wartości powinniśmy wcielać w życie, by ludzkość nie zginęła pod naporem społecznych nierówności, nacjonalizmów i etniczno-religijnych waśni?

Tegoroczną edycję konkursu inicjatorzy dedykują Susan O’Malley – amerykańskiej artystce i kuratorce z Kalifornii, która tragicznie zmarła w lutym tego roku. Susan brała udział w Festiwalu Art Moves w 2012, dwukrotnie była jurorem Konkursu Sztuki na Bilbordach. 

Więcej informacji o Konkursie i Festiwalu można znaleźć na: www.artmovesfestival.org.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek