W ramach kampanii „HELP dla życia bez tytoniu” Komisja Europejska organizuje konkurs na spoty video, zdjęcia, komiksy i filmy z „ukrytej kamery” zachęcające do rzucenia palenia. Przekaz powinien być pozytywny, w żadnym razie nie straszący, i powinien pokazywać młodych ludzi.
Zwycięzcy – 3 osoby z każdej z 4 w/w kategorii konkursowych – wyjadą do Brukseli na wrześniowy event antynikotynowy. 10 najlepszych prac z każdej kategorii będzie promowanych we wszystkich krajach Unii Europejskiej na stronach kampanii „HELP”.
Prace powinny przedstawiać zalety „życia bez tytoniu” oraz zaangażowanie
młodych ludzi w działania na rzecz ochrony zdrowia. Powinny być zrozumiałe
niezależnie od różnic językowych i kulturowych. Konkurs adresowany jest
do osób w wieku 15-35 lat.
Prace można przesyłać do 30 czerwca 2008 r.
Więcej informacji (po angielsku) znajduje się na stronie unijnej kampanii: www.help-eu.com/youthandtobacco/contest.htm
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę