W ramach kampanii „HELP dla życia bez tytoniu” Komisja Europejska organizuje konkurs na spoty video, zdjęcia, komiksy i filmy z „ukrytej kamery” zachęcające do rzucenia palenia. Przekaz powinien być pozytywny, w żadnym razie nie straszący, i powinien pokazywać młodych ludzi.
Zwycięzcy – 3 osoby z każdej z 4 w/w kategorii konkursowych – wyjadą do Brukseli na wrześniowy event antynikotynowy. 10 najlepszych prac z każdej kategorii będzie promowanych we wszystkich krajach Unii Europejskiej na stronach kampanii „HELP”.
Prace powinny przedstawiać zalety „życia bez tytoniu” oraz zaangażowanie
młodych ludzi w działania na rzecz ochrony zdrowia. Powinny być zrozumiałe
niezależnie od różnic językowych i kulturowych. Konkurs adresowany jest
do osób w wieku 15-35 lat.
Prace można przesyłać do 30 czerwca 2008 r.
Więcej informacji (po angielsku) znajduje się na stronie unijnej kampanii: www.help-eu.com/youthandtobacco/contest.htm
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję