W ramach kampanii „HELP dla życia bez tytoniu” Komisja Europejska organizuje konkurs na spoty video, zdjęcia, komiksy i filmy z „ukrytej kamery” zachęcające do rzucenia palenia. Przekaz powinien być pozytywny, w żadnym razie nie straszący, i powinien pokazywać młodych ludzi.
Zwycięzcy – 3 osoby z każdej z 4 w/w kategorii konkursowych – wyjadą do Brukseli na wrześniowy event antynikotynowy. 10 najlepszych prac z każdej kategorii będzie promowanych we wszystkich krajach Unii Europejskiej na stronach kampanii „HELP”.
Prace powinny przedstawiać zalety „życia bez tytoniu” oraz zaangażowanie
młodych ludzi w działania na rzecz ochrony zdrowia. Powinny być zrozumiałe
niezależnie od różnic językowych i kulturowych. Konkurs adresowany jest
do osób w wieku 15-35 lat.
Prace można przesyłać do 30 czerwca 2008 r.
Więcej informacji (po angielsku) znajduje się na stronie unijnej kampanii: www.help-eu.com/youthandtobacco/contest.htm
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS