logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na aktywność bez internetu
03.02.2015
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na aktywność bez internetu



Rusza konkurs w ramach kampanii społecznej „WYLOGUJ SIĘ DO ŻYCIA… a robi się to TAK!” (więcej o akcji tutaj). Uczniowie gimnazjów i szkół średnich przedstawią swoje pomysły na ciekawe aktywności poza siecią lub z jej umiarkowanym wykorzystaniem.

Celem akcji, podobnie jak całego projektu, jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie rosnącego wśród młodzieży zagrożenia uzależnieniem od komputera. Jej twórcy zaznaczają, że problemem nie jest internet, czy też rozwój nowoczesnych technologii, lecz sposób w jaki się z nich korzysta. Największy nacisk kładą więc na zachęcenie młodzieży do łączenia aktywności w sieci z realizacją marzeń w świecie rzeczywistym. Istotną rolę w tym procesie odegrać ma ogólnopolski konkurs skierowany do uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Zadaniem uczestników będzie opracowanie w formie prezentacji PowerPoint autorskiego pomysłu (start-upu), który pomoże im realizować się poza internetem lub połączy korzystanie z sieci z działaniem „w realu”. Ma on dotyczyć takich dziedzin jak: sportu, edukacji, kultury lub rozrywki, i angażować jak największą liczbę osób. Dwie zwycięskie klasy otrzymają łącznie ponad 24 tys. zł na realizację swoich projektów. Dodatkową nagrodą jest udział w profesjonalnym filmie promującym akcję.

Kampania społeczna „WYLOGUJ SIĘ DO ŻYCIA… a robi się to TAK!” jest kontynuacją tej z 2013 o nazwie „Wyloguj się do życia”. Jej ambasadorzy, światowej sławy piłkarze Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski oraz raperzy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus (2cztery7) w spotach zachęcają młodzież do realizowania swoich pasji i rozwijania zainteresowań niewymagających ciągłego siedzenia przed komputerem. 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek