Dzisiaj ruszyła 3. edycja konkursu Kampania Społeczna Roku nagradzającego najbardziej skuteczne i interesujące kampanie realizowane w Polsce w roku 2010. Celem Konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Liczą się zarówno działania reklamowe jak i PR.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Termin zgłoszenia kampanii upływa 30 marca.
W Konkursie oceniane jest podejście do poruszanej problematyki, według następujących kryteriów: strategia, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólna kreatywność kampanii, ocena argumentacji reklamowej, działania PR, efektywność, oraz forma i walory produkcyjne.
Kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w Ustawie o Pożytku Publicznym i wolontariacie, realizowane przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.
KATEGORIE KONKURSOWE
• Inicjatywy obywatelskie (organizacji pozarządowych, osób prywatnych i studentów),
• Kampanie instytucji branżowych
• Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych
• Inicjatywy polityczne
• Kampanie i akcje firm komercyjnych i fundacji firm
i 3 nowe:
• Inicjatywy lokalne
• Inicjatywy 1%
• Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
Partnerami Strategicznymi konkursu są PGNiG oraz serwis rekrutacyjny Pracuj.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce