logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs dziennikarsko-przyrodniczy dla studentów
20.11.2014
Tematy: Wydarzenia

Konkurs dziennikarsko-przyrodniczy dla studentów



Budowanie świadomości ekologicznej oraz zachęcenie młodych ludzi do pogłębiania wiedzy na temat obszarów Natura 2000 w Polsce to główne cele konkursu dziennikarskiego dla studentów. Konkurs „W poszukiwaniu Natury 2000” jest kolejnym działaniem w ramach kampanii „Poznaj swoją Naturę”, organizowanej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska.

Konkurs skierowany jest w szczególności do studentów dziennikarstwa oraz nauk przyrodniczych. Zgłosić pracę może jednak każdy, kto interesuje się ochroną przyrody i chciałby sprawdzić swój warsztat pisarski – jedynym warunkiem jest studiowanie na uczelni wyższej.

Konkurs ma zainspirować przyszłych dziennikarzy do podejmowania w swojej pracy tematów związanych z Europejską Siecią Ekologiczną Natura 2000 i z ochroną zagrożonych w skali Europy gatunków i siedlisk. Chcielibyśmy, aby materiały, które powstaną, pogłębiły wiedzę Polaków na temat samych obszarów Natura 2000 i jednocześnie przekonały ich do docenienia piękna oraz wyjątkowości polskiej przyrody – mówi Agnieszka Zdanowska, Naczelnik Wydziału ds. Projektów i Krajowej Sieci: „Środowisko dla Rozwoju” w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Swoje prace mogą przesyłać studenci kierunków przyrodniczych, dzieląc się swoją wiedzą na temat zagrożonych wyginięciem gatunków roślin i zwierząt oraz wszyscy studenci eko-pasjonaci mający lekkie pióro i chcący zarazić innych swoją pasją odkrywania piękna rodzimej przyrody – dodaje. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie materiału promującego ideę ochrony przyrody
w ramach Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. Artykuły powinny zawierać od 3 do 5 tysięcy znaków ze spacjami, natomiast materiał audiowizualny powinien trwać maksymalnie 5 minut.

Prace można zgłaszać do 30 listopada 2014 r. Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na grudzień 2014 r. Zwycięskie prace zostaną wyłonione przez Komisję Konkursową, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciele Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Na autorów najlepszych prac czekają nagrody pieniężne.

Szczegóły dotyczące projektu oraz samego konkursu dostępne są na stronie www.poznajnature.pl oraz portalu Facebook: www.facebook.com/poznajnature . 








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek