logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs „Dojrz@łość w sieci. Dobre Praktyki”
03.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs „Dojrz@łość w sieci. Dobre Praktyki”



Koalicja „Dojrz@łość w sieci” ogłasza konkurs na dobre praktyki skierowane do osób 50+, których celem jest nauka korzystania z komputera internetu. Konkurs „Dojrz@łość w sieci. Dobre Praktyki” ma na celu popularyzację inicjatyw, które rozwijają umiejętności cyfrowe i zachęcają do korzystania z nowych technologii  osoby powyżej 50. roku życia. Do konkursu mogą przystąpić organizacje społeczne, instytucje, firmy i grupy nieformalne, które podejmują różnorodne działania na rzecz edukacji cyfrowej dojrzałych Polaków.

Realizowanych jest wiele inicjatyw, które pomagają dojrzałym Polakom korzystać z komputerów i Internetu. Koalicja chce odszukać najlepsze z nich i promować je. Wspieranie takich działań pomaga przełamywać stereotypy i mity na temat korzystania z nowych technologii przez osoby dojrzałe oraz pozwala likwidować bariery związane z brakiem potrzeb i chęci korzystania z nowych technologii przez te osoby. Na poziom wykluczenia cyfrowego 10 milionów dojrzałych Polaków wpływ mają przede wszystkim niewielka wiedza na temat zastosowań nowych technologii oraz brak kompetencji w ich użytkowaniu.

– Dzięki konkursowi, powołana przez UPC Polska oraz ARFP, Koalicja promować będzie rozwiązania edukacyjne, które dają szansę na zwiększenie kompetencji i motywacji osób starszych do poznawania nowych technologii. Korzystanie z komputera i Internetu poprawia jakość życia, dlatego tak ważne jest wspieranie inicjatyw, które przeciwdziałają wykluczeniu cyfrowemu. – powiedziała Patrycja Gołos, dyrektor Działu Komunikacji i Public Affairs.

Do konkursu można zgłaszać działania które mają zarówno charakter cykliczny, długofalowy, jak również akcyjny, jednorazowy. Poza opisem działania należy również przedstawić przykład konkretnej osoby, która skorzystała z uczestnictwa w danym przedsięwzięciu. Do zgłoszenia można dołączyć zdjęcia lub linki do stron www czy materiałów w serwisie YouTube.

Wnioski w formie opisów można zgłaszać do 11 lipca br. na stronie internetowej Koalicji www.dojrzaloscwsieci.pl. Zgłoszenia będą oceniane przez Kapitułę, złożoną z ekspertów reprezentujących administrację publiczną, biznes, media i organizacje pozarządowe. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 29 września br. podczas uroczystości wręczenia nagród. Dobre praktyki będą promowane także w specjalnej publikacji i na witrynie Koalicji.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.dojrzaloscwsieci.pl.

Konkurs został objęty Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek