logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs dla firm, które dzielą się zyskiem
09.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs dla firm, które dzielą się zyskiem



Forum Darczyńców w Polsce rozpoczęło VI edycję ogólnopolskiego konkursu „Liderzy Filantropii”, promującego społeczne zaangażowanie przedsiębiorców. Firmy małe, średnie i duże, które przeznaczają część swoich zysków na cele społeczne, mogą się ubiegać o tytuł lidera w dwóch kategoriach głównych, a także w kategoriach branżowych. „Liderem Filantropii 2012” zostanie przedsiębiorstwo, które przekazało w minionym roku na cele społeczne największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem oraz to, które przekazało najwięcej środków na cele społeczne. Analogicznie wyłonieni zostaną zwycięzcy w kategoriach branżowych, które Forum wprowadziło w tegorocznej edycji konkursu. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w październiku br.

Mimo iż brakuje statystyk i miarodajnych badań pozwalających precyzyjnie określić skalę dobroczynności firm, dzięki danym przekazanym przez uczestników konkursu od sześciu lat można obserwować rozwój filantropii korporacyjnej w Polsce – stwierdza Magdalena Pękacka, koordynatorka konkursu. W ciągu pięciu minionych lat przekazali oni łącznie na cele społeczne ponad 330 milionów złotych. W uznaniu zasług w działalności filantropijnej przedsiębiorców w grudniu 2011 roku Prezydent RP Bronisław Komorowski wręczył laureatom konkursu „Liderzy Filantropii” ordery i odznaczenia.

W pierwszym etapie tegorocznej edycji konkursu przedsiębiorcy otrzymają do wypełnienia krótką ankietę. Znajdują się w niej pytania dotyczące m.in. kwot przekazanych na cele społeczne oraz sposobu prowadzenia działalności filantropijnej (bezpośrednie dotacje, własna fundacja, itd.). Forum Darczyńców przyjmuje wypełnione ankiety do 27 sierpnia br. W drugim etapie wybrane odpowiedzi z ankiet zostaną zweryfikowane przez audytorów z firmy PwC, która od początku wspiera konkurs przeprowadzając nieodpłatnie jego weryfikację. Patronat honorowy objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Więcej informacji znajduje się na stronie Forum Darczyńców. 

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konkursu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek