logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.01.2015

Konkurs dla dziennikarzy piszących o CSR



Trwa piąta edycja konkursu o „Pióro odpowiedzialności”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Do 28 lutego przez formularz dostępny na stronie odpowiedzialnybiznes.pl można zgłaszać najlepsze teksty poświęcone tematowi społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Zgłoszeń mogą dokonywać zarówno sami autorzy i autorki, jak również organizacje pozarządowe, instytucje, firmy, zespoły redakcyjne czy osoby prywatne. Nagrody główne będą przyznawane w trzech kategoriach: artykuł prasowy – media drukowane, artykuł prasowy – media elektroniczne oraz artykuł ekspercki – media drukowane i elektroniczne. Głównymi kryteriami przy wyborze laureatów będą: zgodność pracy z celem i tematyką konkursu, walory merytoryczne, kompletność i rzetelność informacji, a także styl, kreatywność oraz innowacyjność (np. odwaga podjęcia nowego/trudnego tematu). Zwycięzców, których wyłoni jury składające się z dziennikarzy, publicystów oraz przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu, poznamy 31 marca podczas ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki”.

5. edycja konkursu zbiegła się z jubileuszem 15-lecia Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Z perspektywy tych lat widzimy coraz większą potrzebę popularyzacji tematyki CSR i nieodłączną w tym rolę mediów. Dlatego celem konkursu „Pióro odpowiedzialności” jest docenienie dziennikarzy, którzy postanowili zgłębiać, prezentować i komentować zagadnienia zrównoważonego rozwoju, zarządzania różnorodnością, etyki biznesu czy też społecznej odpowiedzialności polskich firm. Zainteresowanie konkursem dziennikarzy i dziennikarek systematycznie wzrasta co niezmiernie cieszy, z roku na rok również poziom prac zgłoszonych jest coraz wyższy – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Celem konkursu „Pióro odpowiedzialności” jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Regulamin konkursu dostępny jest pod linkiem.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek