logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.01.2015

Konkurs dla dziennikarzy piszących o CSR



Trwa piąta edycja konkursu o „Pióro odpowiedzialności”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Do 28 lutego przez formularz dostępny na stronie odpowiedzialnybiznes.pl można zgłaszać najlepsze teksty poświęcone tematowi społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Zgłoszeń mogą dokonywać zarówno sami autorzy i autorki, jak również organizacje pozarządowe, instytucje, firmy, zespoły redakcyjne czy osoby prywatne. Nagrody główne będą przyznawane w trzech kategoriach: artykuł prasowy – media drukowane, artykuł prasowy – media elektroniczne oraz artykuł ekspercki – media drukowane i elektroniczne. Głównymi kryteriami przy wyborze laureatów będą: zgodność pracy z celem i tematyką konkursu, walory merytoryczne, kompletność i rzetelność informacji, a także styl, kreatywność oraz innowacyjność (np. odwaga podjęcia nowego/trudnego tematu). Zwycięzców, których wyłoni jury składające się z dziennikarzy, publicystów oraz przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu, poznamy 31 marca podczas ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki”.

5. edycja konkursu zbiegła się z jubileuszem 15-lecia Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Z perspektywy tych lat widzimy coraz większą potrzebę popularyzacji tematyki CSR i nieodłączną w tym rolę mediów. Dlatego celem konkursu „Pióro odpowiedzialności” jest docenienie dziennikarzy, którzy postanowili zgłębiać, prezentować i komentować zagadnienia zrównoważonego rozwoju, zarządzania różnorodnością, etyki biznesu czy też społecznej odpowiedzialności polskich firm. Zainteresowanie konkursem dziennikarzy i dziennikarek systematycznie wzrasta co niezmiernie cieszy, z roku na rok również poziom prac zgłoszonych jest coraz wyższy – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Celem konkursu „Pióro odpowiedzialności” jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Regulamin konkursu dostępny jest pod linkiem.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek