Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum przy współpracy z Roche Polska przeprowadziło kolejną, szóstą edycję kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”. W tym roku akcja została przeprowadzona w formie konkursu fotograficznego pt. „Celujemy w Piersi”. Tegoroczna edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” została objęta honorowym patronatem Polskiej Unii Onkologii.
Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu fotografii wybranego pomnika, który w połączeniu z różowo-pomarańczowym symbolem kampanii najlepiej zaprezentuje ideę „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” oraz pozwoli promować wiedzę o konieczności oznaczania typu nowotworu i roli bliskiej osoby podczas walki z rakiem. Razem ze zdjęciem uczestnicy konkursu przesyłali także odpowiedzi na pytanie „Dlaczego należy oznaczać typ nowotworu piersi?” Zdjęcia wraz z odpowiedziami zostały zamieszczone na Facebooku i poddane ocenie jego użytkowników. Organizatorzy szacują, że za pośrednictwem Facebooka z ideą kampanii mogło zapoznać się ok. 110 000 osób.
Wg głosów użytkowników Facebooka, ideę kampanii najlepiej zilustrowali swoim zdjęciem: Józefa Grygiel z Jarocina (I miejsce), Marcin Banaszkiewicz z Warszawy i Karolina Lipowicz z Jarocina (ex aequo II miejsce) oraz Agata Nosek z Wojnicza, Krzysztof Szewczyk z Pilzna i Joanna Kanikowska ze Środy Śląskiej (ex aequo III miejsce).
Organizatorzy przyznali również nagrody pamiątkowe w postaci książki Anny Mazurkiewicz „Jak uszczypnie będzie znak” dla Macieja Dratwińskiego z Bydgoszczy, Agaty Skrzypek z Wrocławia, Grzegorza Florka z Zabrza i Krystyny Lubińskiej-Palickiej z Gniezna.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025