Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum przy współpracy z Roche Polska przeprowadziło kolejną, szóstą edycję kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”. W tym roku akcja została przeprowadzona w formie konkursu fotograficznego pt. „Celujemy w Piersi”. Tegoroczna edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” została objęta honorowym patronatem Polskiej Unii Onkologii.
Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu fotografii wybranego pomnika, który w połączeniu z różowo-pomarańczowym symbolem kampanii najlepiej zaprezentuje ideę „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” oraz pozwoli promować wiedzę o konieczności oznaczania typu nowotworu i roli bliskiej osoby podczas walki z rakiem. Razem ze zdjęciem uczestnicy konkursu przesyłali także odpowiedzi na pytanie „Dlaczego należy oznaczać typ nowotworu piersi?” Zdjęcia wraz z odpowiedziami zostały zamieszczone na Facebooku i poddane ocenie jego użytkowników. Organizatorzy szacują, że za pośrednictwem Facebooka z ideą kampanii mogło zapoznać się ok. 110 000 osób.
Wg głosów użytkowników Facebooka, ideę kampanii najlepiej zilustrowali swoim zdjęciem: Józefa Grygiel z Jarocina (I miejsce), Marcin Banaszkiewicz z Warszawy i Karolina Lipowicz z Jarocina (ex aequo II miejsce) oraz Agata Nosek z Wojnicza, Krzysztof Szewczyk z Pilzna i Joanna Kanikowska ze Środy Śląskiej (ex aequo III miejsce).
Organizatorzy przyznali również nagrody pamiątkowe w postaci książki Anny Mazurkiewicz „Jak uszczypnie będzie znak” dla Macieja Dratwińskiego z Bydgoszczy, Agaty Skrzypek z Wrocławia, Grzegorza Florka z Zabrza i Krystyny Lubińskiej-Palickiej z Gniezna.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę