logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  29.07.2012

Koniec nieskończoności



Łańcuch życia nie jest nieskończony, chociaż taki właśnie się wydaje. Niektóre ptaki, ryby i drzewa zginą bezpowrotnie. Barierą nie do pokonania dla przyrody okazała się niszczycielska działalność człowieka.

Z okazji tegorocznego Dnia Ziemi Earth Day Canada (EDC) przygotowała kampanię pod hasłem „It doesn’t have to end like this” (To nie musi się tak skończyć). Każda z trzech keacji przypomina malarską akwarelę i w alegoryczny sposób opowiada o  końcu nieskończoności. Ryby, ptaki i drzewa nie przetrwają, cykl życia w pewnym momencie się skończy – ostrzegają plakaty.

Kampanii nie można z pewnością odmówić walorów artystycznych. Grafiki wykonane przez Kareenę Zerefos są bardzo subtelne i przyciągają uwagę widza. Ciekawy jest też pomysł wykorzystania znaku matematycznego w kreacjach dotyczących ochrony środowiska. Dyskusyjne i nie do końca jasne jest jednak samo przesłanie kampanii. Nie musi kończyć się tak, czyli jak? Trudno nie zgodzić się z tym, że budowa miast prowadzi do wylesiania, które pozbawia ptaków ich naturalnych siedlisk, ale kampania EDC nie daje żadnej sugestii, jak to, trwające od setek lat zjawisko, ukrócić.

Earth Day Canada to założona w 1990 roku organizacja charytatywna, promująca wśród Kanadyjczyków wiedzę i rozwiązania, służące poprawie stanu środowiska. Zajmuje się też organizacją obchodów związanych z Dniem Ziemi, który jest obchodzony w momencie równonocy wiosennej (ich elementem jest Międzynarodowy Dzień Matki Ziemi, który przypada na 22 kwietnia).
Jacek
Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 09.01.2023

    Posiniaczone statystyki


  • 05.01.2023

    Zabójcy mimo woli


  • 04.01.2023

    Oasis w oazie


  • 04.01.2023

    Prysznic nie tylko dla ciała


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek