logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Koniec kampanii o narzekaniu
21.03.2014
Tematy: Wydarzenia

Koniec kampanii o narzekaniu

Your browser does not support the video tag.


Opublikowano właśnie ostatni film kampanii „Come and Complain”, która zakończy się w ostatnich dniach kwietnia.

Kampania rozpoczęła się w lipcu, kiedy to w sieci pojawiły się filmy przedstawiające kulturowego eksperta, komputerowego geeka i taksówkarza. Od tamtego momentu na potrzebę akcji przygotowano 135 grafik i 2 nowe postaci (Biały Miś i businesswoman). Zleceniodawcą kampanii był Instytut Adama Mickiewicza, którego zadaniem jest promocja polskiej kultury na świecie i aktywny udział w międzynarodowej wymianie kulturalnej. Wspomniane filmy oraz działania w internecie miały przewrotnie promować polską kulturę za granicą i zachęcać obcokrajowców do odwiedzenia Polski.

Ostatnie przedstawia kelnerkę, która polerując szklankę monotonnym głosem opowiada o stereotypowej skłonności Polaków do picia alkoholu. W tej dziedzinie też są przeciętni, bo więcej procentów spożywają chociażby Francuzi. Na to też narzeka kelnerka – skoro Polacy piją mniej, to i napiwki są mniejsze.

Autorami pomysłu są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z Blacklama.pl. Produkcją klipów zajęło się studio Papaya Films. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi Bird&Co.

Poprzednie spoty kampanii można obejrzeć tutaj i tutaj.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek