logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  04.11.2010

Koniec kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu”



15 listopada dobiegnie końca trwająca od 2005 roku kampania Komisji Europejskiej „HELP dla życia bez tytoniu”. Po latach działań przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Kampania „HELP dla życia bez tytoniu” powstała, aby przekonać młodych ludzi, że pomoc w problemie tytoniowym jest dostępna. Zadaniem działań skierowanych do osób w wieku 15 – 35 lat było wsparcie ich w rzucaniu palenia i opieraniu się pokusie zapalenia pierwszego papierosa, a także zwracanie uwagi na problem biernego palenia. Młodzi ludzie byli w centrum kampanii, nie tylko jako jej odbiorcy, ale także współtwórcy. Przedstawiciele organizacji młodzieżowych zasiadali w Komitecie Doradczym HELP i pomagali w realizacji kampanii na wszystkich etapach jej realizacji. Podczas imprez terenowych HELP to oni byli obecni na stosikach i doradzali swoim rówieśnikom, jak stawić czoła problemowi tytoniu. Ponadto, sami uczestnicy imprez mogli dzielić się z innymi wskazówkami, jak walczyć z tytoniem, które były nagrywane i umieszczane na stronie internetowej kampanii.

Kampania była realizowana w całej Unii Europejskiej. We wszystkich krajach UE docierała do swoich odbiorców wykorzystując te same narzędzia: stronę internetową, ministerial internetowy pt. HELPERS, e-mail coaching, aplikacje na telefon komórkowy, kampanię reklamową w stacjach telewizyjnych i online oraz akcje terenowe połączone z badaniami poziomu tlenku węgla (czadu) w wydychanym powietrzu.

Z badań wynika, że Europejczycy dziś postrzegają „HELP dla życia bez tytoniu” jako silną markę związaną ze zdrowiem. 43% obywateli Unii Europejskiej pamięta, że zetknęło się z kampanią. W grupie wiekowej do 25 lat 67% respondentów badania efektywności kampanii przypomina sobie, że się z nią zetknęło. 90% młodych ludzi, którzy zetknęli się z kampanią, zrozumiało jej przesłanie. Ponadto, w latach 2005 – 2010 stronę internetową help-eu.com odwiedziło 16 milionów osób.

Strona kampanii: www.help-eu.com

Ostatnim działaniem kampanii w Polsce jest wspólna akcja z PKP Intercity informująca podróżnych o zmianie w przepisach, na podstawie której od 15 listopada w Polce obowiązuje całkowity zakaz palenia w miejscach publicznych, także w pociągach.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek