logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kongres CSR na Akademii Leona Koźmińskiego
21.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kongres CSR na Akademii Leona Koźmińskiego



11 lipca 2012 roku w Akademii Leona Koźmińskiego rozpoczyna się Piąty Światowy Kongres International Society of Business, Economics, and Ethics, w którym weźmie udział ponad 350 uczestników ze świata z prawie 300 organizacji różnych sektorów, z 46 krajów. W trakcie Kongresu odbędzie się 67 sesji dyskusyjnych z udziałem ponad 200 zaproszonych ekspertów z całego świata w zakresie etyki i odpowiedzialności biznesu. Na wieczory przewidziane są wspólne dyskusje przy stołach np. w Arkadach Kubickiego i w Fortecy. Cztery dni w Warszawie spędzą zarówno ci, których książki, raporty i ekspertyzy przytacza się w najnowszych wypowiedziach na temat CSR, jak i ci, którzy dopiero rozpoczynają swoje kroki w tej dziedzinie. 

W ramach otwierającej sesji plenarnej o odpowiedzialności będą rozmawiać m.in. Lech Wałęsa, Klaus Leisinger z Novartis, Maciej Witucki z Orange i Patricia Werhane z ISBEE. Do panelu o wyzwaniach etycznych w sektorze finansów Paul Dembiński z Genewy (autor właśnie wydanej po polsku książki „Finanse po zawale”) zaprosił m.in. Różę Milic-Czerniak ze Związku Banków Polskich, Jakuba Kuriatę z BNP Paribas w Londynie, założyciela m-Banku Sławomira Lachowskiego, prof. J. Boatright’a z Loyola University, A. Giesbrechta z Credit Suisse SA i prof. J. Brinkmanna z Oslo. Prof. A. Koźmiński, specjalista od zarządzania, na temat nowych perspektyw rozwoju odpowiedzialnego biznesu będzie spierał się z H. Simon’em z Simon-Kutcher & Partners Strategy & Marketing Consultants, Prof. N. C. Smith’em z INSEADu, autorem znanej w Polsce książki „Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka” i F. Colombie, CEO, Auchan Russia and Central Europe.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowało dyskusję na temat zarządzania wiedzą CSR, w której wezmą udział przedstawiciele Orange, PwC, Lotosu, a także prof. Bill Ferns z Baruch College w Nowym Jorku i Milenko Gudic z CEEMAN. O kierunkach rozwoju raportowania dyskutować będzie M. Painter-Morland z Academy of Business in Society (EABIS) wraz z J. Swannick z Londynu (do niedawna w Lloyds Bank), R. Morettim, związanym z LaFarge Group, I. Picholą z PwC, J. Twardowską z Lotosu i P. Conradie z University of Pretoria. O osiągnięciach i niepowodzeniach Global Compact dyskusję okrągłego stołu poprowadzi S. Prakash Sethi z International Center for Corporate Accountability w Nowym Jorku, autor światowego bestselleru „Globalization and Self-Regulation: The Crucial Role that Corporate Codes of Conduct Play in Global Business”.

Prof. Maria Cecilia Coutinho de Arruda z Brazylii poprowadzi dyskusję na temat takich szkoleń, które pomagają innym w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji, a w dyskusji udział weźmie m.in. Xiaohe Lu z Szanghaju i Prof. Heidi von Weltzien Høivik z Center for Ethics and Leadership. O wyzwaniach w projektowaniu miast nadających się do zamieszkiwania i o zadaniach biznesu z tym związanych będzie dyskutować m.in. Abu Ganif z Care Bangladesh, Jakub Kronenberg z Fundacji Sendzimira, Aleksandra Stanek-Kowalczyk z PwC, Prof. Beverly Kracher z Creighton University oraz Marvin T. Brown z San Francisco, założyciel znanej kalifornijskiej firmy doradczej Working Ethics, autor książki „Civilizing the Economy”, która w ostatnich miesiącach stała się ważną pozycją w biznesowym podejściu do zagadnienia zrównoważonych miast i roli biznesu.

Szczegółowe informacje i rejestracja znajdują się na stronie www konferencji. Współorganizatorem i gospodarzem Kongresu ISBEE jest Akademia Leona Koźmińskiego. Głównymi sponsorami są Telekomunikacja Polska i Auchan, sponsorami Lotos SA i Narodowy Bank Polski. Partnerami Kongresu są Inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek