logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konferencja o 25 latach odpowiedzialnego biznesu
21.11.2014
Tematy: Wydarzenia

Konferencja o 25 latach odpowiedzialnego biznesu



Na Rok Odpowiedzialności zainicjowany przez THINKTANK wraz z kilkunastoma firmami działającymi w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu złoży się cykl debat i publikacji, których celem jest zwrócenie uwagi na nowe wyzwania związane z odpowiedzialnością i pobudzenie do refleksji na temat odpowiedzialnych praktyk. Wydarzeniem inaugurującym Rok Odpowiedzialności THINKTANK będzie konferencja podsumowująca 25 lat rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Polsce.

Jak piszą organizatorzy, odpowiedzialność społeczna firm spełnia swoją rolę, ale żeby prowadziła do lepszego rozwiązywania problemów społecznych, potrzebna jest zmiana podejścia na bardziej strategiczne. Wyzwaniem jest również – wobec nacisku otoczenia zewnętrznego na firmy – bardzo dobre dopasowanie prowadzonych działań do strategii firmy i poszukiwanie takich obszarów współodpowiedzialności, które pozwolą na osiągnięcie jak najlepszych celów zarazem społecznych i ekonomicznych.

We współpracy z PwC, THINKTANK przeprowadził badanie, z którego wynika, że w przyszłości największe znaczenie w kształtowaniu odpowiedzialnego biznesu będą miały firmy i konsumenci. Polscy liderzy i menedżerowie CSR uważają, że w ewolucji odpowiedzialnego biznesu wzrośnie znaczenie innowacji społecznych i zrównoważonej konsumpcji.

Dlaczego potrzebujemy nowego spojrzenia na odpowiedzialność i jak zdefiniować ją na nowo we współczesnych warunkach? Na te pytania postarają się odpowiedzieć paneliści i uczestnicy podczas konferencji THINKTANK, która odbędzie się 26 listopada br. (środa) na Stadionie Narodowym w godz. 10:00-15:30.

Program oraz rejestracja znajdują się na stronie mttp.pl. THINKTANK to ośrodek dialogu i analiz, działający na rzecz wzmacniania debaty publicznej, wielowymiarowego spojrzenia na rzeczywistość przez decydentów i wymiany wiedzy między biznesem a administracją publiczną. W radzie strategicznej ośrodka zasiadają m.in. laureat Pokojowej Nagrody Nobla Muhammad Yunus i wieloletni wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej Günter Verheugen.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek