16 września 2015 r. w Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca postaw polskich konsumentów w zakresie odpowiedzialnego biznesu i doświadczeń firm wykorzystujących CSR w działaniach marketingowych.
Jak piszą organizatorzy, współczesny marketing wymaga od firm większego otwarcia się na potrzeby klientów i dostosowania produktów do rosnących oczekiwań. Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, co kupują i od kogo, a podejmując decyzje zakupowe kierują się nie tylko atrybutami produktu czy usługi, ale także sposobem jego wytworzenia i opinią o producencie.
Konferencja „Marketing a CSR” będzie okazją do rozmowy i wymiany doświadczeń o tym, w jaki sposób społeczna odpowiedzialność biznesu przekłada się na rozwój firmy, lojalność klientów oraz ich decyzje zakupowe. Uczestnicy zastanowią się także nad następującymi pytaniami:
▪ Jaka jest marketingowa wartość CSR?
▪ W jaki sposób zaangażowanie społeczne może wyróżnić firmę na tle branży?
▪ Jak kształtować odpowiedzialne postawy wśród konsumentów i czerpać z tego korzyści?
▪ Jak sprawić, by CSR stał się wyróżnikiem produktu?
▪ Jak wykorzystać CSR do skutecznego marketingu?
Konferencja będzie zorganizowana w formule umożliwiającej wymianę myśli. W jej trakcie przeprowadzone będą sesje i dyskusje z udziałem ekspertów, omówione postawy polskiego konsumenta w oparciu o wyniki badania BAROMETR CSR i zaprezentowane 25 dobrych praktyk komunikacji firm w obszarze CSR z polskiego rynku. Przewidziano także spotkania z praktykami w formie stolików eksperckich, udostępnienie biblioteki publikacji CSR i przestrzeń do networkingu.
Wydarzenie odbędzie się w Centrum Olimpijskim, na ul. Wybrzeże Gdańskie 4 w Warszawie, w godzinach 10:00-16:30. Konferencja ma charakter zamknięty, a udział w spotkaniu jest bezpłatny. Chęć udziału można zgłaszać on-line lub bezpośrednio na adres: lidia.kwiatkowska@sgs.com do 10 września 2015 r. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online
-
16.12.2022
Klub Gaja przypomina: nie kupuj żywych karpi!