logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  27.08.2015

Konferencja „Marketing a CSR”



16 września 2015 r. w Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca postaw polskich konsumentów w zakresie odpowiedzialnego biznesu i doświadczeń firm wykorzystujących CSR w działaniach marketingowych.

Jak piszą organizatorzy, współczesny marketing wymaga od firm większego otwarcia się na potrzeby klientów i dostosowania produktów do rosnących oczekiwań. Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, co kupują i od kogo, a podejmując decyzje zakupowe kierują się nie tylko atrybutami produktu czy usługi, ale także sposobem jego wytworzenia i opinią o producencie.

Konferencja „Marketing a CSR” będzie okazją do rozmowy i wymiany doświadczeń o tym, w jaki sposób społeczna odpowiedzialność biznesu przekłada się na rozwój firmy, lojalność klientów oraz ich decyzje zakupowe. Uczestnicy zastanowią się także nad następującymi pytaniami:

▪    Jaka jest marketingowa wartość CSR?

▪    W jaki sposób zaangażowanie społeczne może wyróżnić firmę na tle branży?

▪    Jak kształtować odpowiedzialne postawy wśród konsumentów i czerpać z tego korzyści?

▪    Jak sprawić, by CSR stał się wyróżnikiem produktu?

▪    Jak wykorzystać CSR do skutecznego marketingu?

Konferencja będzie zorganizowana w formule umożliwiającej wymianę myśli. W jej trakcie przeprowadzone będą sesje i dyskusje z udziałem ekspertów, omówione postawy polskiego konsumenta w oparciu o wyniki badania BAROMETR CSR i zaprezentowane 25 dobrych praktyk komunikacji firm w obszarze CSR z polskiego rynku. Przewidziano także spotkania z praktykami w formie stolików eksperckich, udostępnienie biblioteki publikacji CSR i przestrzeń do networkingu.

Wydarzenie odbędzie się w Centrum Olimpijskim, na ul. Wybrzeże Gdańskie 4 w Warszawie, w godzinach 10:00-16:30. Konferencja ma charakter zamknięty, a udział w spotkaniu jest bezpłatny. Chęć udziału można zgłaszać on-line lub bezpośrednio na adres: lidia.kwiatkowska@sgs.com do 10 września 2015 r. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


  • 16.12.2022

    Klub Gaja przypomina: nie kupuj żywych karpi!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek