logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konferencja „Marketing a CSR”
27.08.2015
Tematy: Wydarzenia

Konferencja „Marketing a CSR”



16 września 2015 r. w Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca postaw polskich konsumentów w zakresie odpowiedzialnego biznesu i doświadczeń firm wykorzystujących CSR w działaniach marketingowych.

Jak piszą organizatorzy, współczesny marketing wymaga od firm większego otwarcia się na potrzeby klientów i dostosowania produktów do rosnących oczekiwań. Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, co kupują i od kogo, a podejmując decyzje zakupowe kierują się nie tylko atrybutami produktu czy usługi, ale także sposobem jego wytworzenia i opinią o producencie.

Konferencja „Marketing a CSR” będzie okazją do rozmowy i wymiany doświadczeń o tym, w jaki sposób społeczna odpowiedzialność biznesu przekłada się na rozwój firmy, lojalność klientów oraz ich decyzje zakupowe. Uczestnicy zastanowią się także nad następującymi pytaniami:

▪    Jaka jest marketingowa wartość CSR?

▪    W jaki sposób zaangażowanie społeczne może wyróżnić firmę na tle branży?

▪    Jak kształtować odpowiedzialne postawy wśród konsumentów i czerpać z tego korzyści?

▪    Jak sprawić, by CSR stał się wyróżnikiem produktu?

▪    Jak wykorzystać CSR do skutecznego marketingu?

Konferencja będzie zorganizowana w formule umożliwiającej wymianę myśli. W jej trakcie przeprowadzone będą sesje i dyskusje z udziałem ekspertów, omówione postawy polskiego konsumenta w oparciu o wyniki badania BAROMETR CSR i zaprezentowane 25 dobrych praktyk komunikacji firm w obszarze CSR z polskiego rynku. Przewidziano także spotkania z praktykami w formie stolików eksperckich, udostępnienie biblioteki publikacji CSR i przestrzeń do networkingu.

Wydarzenie odbędzie się w Centrum Olimpijskim, na ul. Wybrzeże Gdańskie 4 w Warszawie, w godzinach 10:00-16:30. Konferencja ma charakter zamknięty, a udział w spotkaniu jest bezpłatny. Chęć udziału można zgłaszać on-line lub bezpośrednio na adres: lidia.kwiatkowska@sgs.com do 10 września 2015 r. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora. 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek