logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  31.10.2013

Konferencja dla sportowych fundraiserów



Czy w Polsce małe organizacje sportowe mają szansę na rozwój i stabilny budżet, jak pozyskiwać środki na profesjonalne i amatorskie inicjatywy sportowe oraz jakie są niestandardowe sposoby promowania swoich inicjatyw, współpracy z wolontariuszami oraz wykorzystania nowych technologii – o tym będą rozmawiać uczestniczy konferencji „Fundraising w sporcie”. Będzie to forum wymiany doświadczeń, pogłębienia wiedzy i integracji w gronie przedstawicieli organizacji sportowych z całej Polski.

Konferencja odbędzie się w Bibliotece Uniwersytetu Papieskiego w Krakowie w dniach 28 – 29 listopada. W ciągu dwóch dni uczestnicy poznają sposoby wykorzystania nowych technologii w pozyskiwaniu środków i prowadzenia skutecznych kampanii crowdfundingowych w sieci. Wszystkie narzędzia zostaną przedstawione w odniesieniu do organizacji sportowych. Zaproszeni eksperci przedstawią również ideę CSRu oraz perspektywę biznesu wspierającego działalność sportową. Zostaną również zaprezentowane projekty wolontariatu sportowego, społecznego wykorzystania infrastruktury, a także budowania partnerstw z lokalnym samorządem.

Cała konferencja podzielona jest na 4 ścieżki tematyczne – do wyboru przez uczestników: wykorzystanie wizerunku, zrównoważona zmiana, siła sieci, wartość wolontariatu, potęga partnerstwa.

Wśród zaproszonych prelegentów pojawią się m.in:

Piotr Pogon – doświadczony fundraiser. Opowie jak wykorzystać wizerunek sportu w relacji ze sponsorami.

Michał Gniatkowski – specjalista od prawa i marketingu sportowego. Podczas konferencji podzieli się wiedzą na temat aspektów prawnych w trakcie współpracy z samorządem oraz biznesem.

Guido Vreuls – Prezes OTTO Polska, firmy angażującej się w projekty CSR. Inicjuje niekonwencjonalne działania fundraisingowe na cele charytatywne. W trakcie wydarzenia przedstawi zasady angażowania się biznesu w działania sportowe.

Jakub Sobczak – założyciel portalu PolakPotrafi.pl – pierwszej polskiej platformy crowdfundringowej poprowadzi warsztaty z nowej techniki w fundraisingu.

Jacek Makowski – wiceprezes Klubu Stal Nysa, organizator Biegu Nyskiego. Inicjator systemu fundraisingowego „Klub 50” w społeczności lokalnej. Podzieli się z uczestnikami wiedzą na temat profesjonalizacji i rozwoju organizacji sportowej.

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu w ramach projektu „Fundusze dla sportu” realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich chce wspierać wprowadzanie fundamentalnych zmian w organizacjach sportowych.

Rejestrować się można do 17 listopada na stronie http://www.sport.fundraising.org.pl.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek