logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  21.08.2008

Kondom w komórce

Your browser does not support the video tag.


Międzynarodowy hit – ”Kondom, kondom, kondom!” – to radosny sygnał komórki nazwany Condom a Capella. Melodia ta jest elementem kampanii społecznej promującej bezpieczny seks i od miesiąca jest hitem w Indiach. Dźwięk w ciągu 3 tygodni od uruchomienia kampanii ściągnęło 270 tys. właścicieli telefonów komórkowych z Indii i całego świata, a stronę www.condomcondom.org, gdzie można go pobrać, odwiedziło już ponad 2 miliony internautów.

Autorami pomysłu na kampanię są dwaj Hindusi – kompozytor Rupert Fernandes i wokalista Vijay Prakash. Akcja jest częścią kończącej się 3-letniej kampanii multimedialnej prowadzonej przez BBC World Service Trust, a sponsorowanej przez Fundację Melindy i Billa Gatesów. Liczba osób zakażonych HIV w Indiach wynosi 2,4 mln. UNAIDS podaje, że zaledwie jedna trzecia badanych młodych Hindusów potrafi powiedzieć jak należy zabezpieczać się przed HIV/AIDS. Temat seksu stanowi tabu, a osoby zakażone i chore są stygmatyzowane przez społeczeństwo.

Yvonne MacPherson z BBC World Service Trust podkreśla, że jest to pierwszy przypadek wykorzystania dzwonka w telefonie w kampanii społecznej. – Chcieliśmy stworzyć pretekst do dyskusji, żeby skłonić ludzi do rozmów i przełamania tabu wokół prezerwatyw. Chcemy aby prezerwatywy były postrzegane jak każdy zdrowy produkt.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Condom
Czas:
2008.8.15
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Indie
Nadawca:
BBC World Service Trust
Media:
Internet, telewizja, radio, kina
Wykonawca:
BBC World Service Trust
Adresaci:
Właściciele telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Jo samjha wohi sikander (Ten, kto zrozumie, ten będzie zwycięzcą)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek