logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Koncertowa segregacja kubków po Carlsbergu
10.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Koncertowa segregacja kubków po Carlsbergu



Carlsberg Polska kontynuuje rozpoczętą w roku ubiegłym edukację ekologiczną uczestników letnich imprez, sponsorowanych przez firmę. Pierwsza akcja w tym sezonie pn. „Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza” odbędzie się 10 czerwca podczas Festiwalu Sonisphere, którego główną gwiazdą jest Iron Maiden. Celem akcji jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem akcji jest organizator koncertu – Live Nation oraz Organizacja Odzysku, KOBA.

Pod hasłem „Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza” pełnoletni uczestnicy koncertu będą zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych po piwie, w zamian otrzymując – w specjalnej EKOStrefie – nagrody, tj. gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: peleryny przeciwdeszczowe, długopisy ze skrobii kukurydzianej czy breloki z latarką na baterie słoneczne. Podczas akcji będą rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku zajmie się lokalna firma recyklingowa.

– Program ten stanowi jednocześnie apel i zachętę do codziennej segregacji oraz promocję recyklingu. Takie odpowiedzialne zachowanie Polaków zwiększa możliwość zamienienia śmieci, odpadów na przydatne surowce. Dlatego z chęcią objęliśmy tę akcję patronatem, bo wierzymy, iż tego rodzaju działania zwiększają świadomość ekologiczną. – mówi Zbigniew Skowronek, Dyrektor w Organizacji Odzysku, KOBA.

– Z przyjemnością zaprosiliśmy Carlsberg Polska do zorganizowania akcji „Daj śmieciom kosza”. Jesteśmy przekonani, że będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem wśród fanów zespołu Iron Maiden. Podczas zeszłorocznej edycji Festiwalu Sonisphere, której największą gwiazdą była Metallica, mieliśmy okazję obserwować duże zaangażowanie uczestników Festiwalu w zbieranie kubków. Cieszy nas, że możemy podczas organizowanego przez nas Festiwalu Sonisphere włączyć się w odpowiedzialne działania w obszarze ochrony środowiska, dostarczając jego uczestnikom nie tylko dużo muzyki i rozrywki, ale i ważkich treści edukacyjnych.” – mówi Kajetan Wilkoszewski, reprezentujący agencję Live Nation.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek