Carlsberg Polska kontynuuje rozpoczętą w roku ubiegłym edukację ekologiczną uczestników letnich imprez, sponsorowanych przez firmę. Pierwsza akcja w tym sezonie pn. „Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza” odbędzie się 10 czerwca podczas Festiwalu Sonisphere, którego główną gwiazdą jest Iron Maiden. Celem akcji jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem akcji jest organizator koncertu – Live Nation oraz Organizacja Odzysku, KOBA.
Pod hasłem „Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza” pełnoletni uczestnicy koncertu będą zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych po piwie, w zamian otrzymując – w specjalnej EKOStrefie – nagrody, tj. gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: peleryny przeciwdeszczowe, długopisy ze skrobii kukurydzianej czy breloki z latarką na baterie słoneczne. Podczas akcji będą rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku zajmie się lokalna firma recyklingowa.
– Program ten stanowi jednocześnie apel i zachętę do codziennej segregacji oraz promocję recyklingu. Takie odpowiedzialne zachowanie Polaków zwiększa możliwość zamienienia śmieci, odpadów na przydatne surowce. Dlatego z chęcią objęliśmy tę akcję patronatem, bo wierzymy, iż tego rodzaju działania zwiększają świadomość ekologiczną. – mówi Zbigniew Skowronek, Dyrektor w Organizacji Odzysku, KOBA.
– Z przyjemnością zaprosiliśmy Carlsberg Polska do zorganizowania akcji „Daj śmieciom kosza”. Jesteśmy przekonani, że będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem wśród fanów zespołu Iron Maiden. Podczas zeszłorocznej edycji Festiwalu Sonisphere, której największą gwiazdą była Metallica, mieliśmy okazję obserwować duże zaangażowanie uczestników Festiwalu w zbieranie kubków. Cieszy nas, że możemy podczas organizowanego przez nas Festiwalu Sonisphere włączyć się w odpowiedzialne działania w obszarze ochrony środowiska, dostarczając jego uczestnikom nie tylko dużo muzyki i rozrywki, ale i ważkich treści edukacyjnych.” – mówi Kajetan Wilkoszewski, reprezentujący agencję Live Nation.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie