logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  12.09.2014

Koncerny paliwowe na rzecz trzeźwej jazdy



Do trwającej od ponad dwóch miesięcy inicjatywy „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie przyłączają się największe koncerny paliwowe w Polsce. Swoją gotowość wzięcia udziału w walce z problemem pijanych kierowców zgłosiły takie sieci paliw, jak Orlen, BP, Statoil Fuel & Retail Polska oraz Lukoil.

Charakterystyczne naklejki ze znakiem przekreślonych kluczyków będą dostępne od początku września na większości stacji paliwowych należących do ww. sieci. Inicjatorzy akcji prowadzą rozmowy z kolejnymi podmiotami gotowymi wesprzeć kampanię poprzez dystrybucję naklejki z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Swoją gotowość wsparcia kampanii deklarują firmy, instytucje oraz osoby prywatne. Do kampanii włączył się między innymi Tomasz Kołodziej, żużlowiec, który został twarzą inicjatywy w regionie tarnowskim. Naklejki rozdawano także podczas sopockiego wydarzenia Moto Safety Day, którego celem było propagowanie zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Do inicjatywy dołączyła firma Raben, oferująca usługi w branży logistyka, magazynowanie, międzynarodowy transport drogowy, transport intermodalny, dystrybucja krajowa oraz spedycja morska i lotnicza. Poparcia udzieliło także Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, a gotowość wsparcia dystrybucji naklejek wyraziły Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego, co pozwoli na promocję odpowiedzialnej postawy także u młodych kierowców.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek