Do trwającej od ponad dwóch miesięcy inicjatywy „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie przyłączają się największe koncerny paliwowe w Polsce. Swoją gotowość wzięcia udziału w walce z problemem pijanych kierowców zgłosiły takie sieci paliw, jak Orlen, BP, Statoil Fuel & Retail Polska oraz Lukoil.
Charakterystyczne naklejki ze znakiem przekreślonych kluczyków będą dostępne od początku września na większości stacji paliwowych należących do ww. sieci. Inicjatorzy akcji prowadzą rozmowy z kolejnymi podmiotami gotowymi wesprzeć kampanię poprzez dystrybucję naklejki z hasłem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Swoją gotowość wsparcia kampanii deklarują firmy, instytucje oraz osoby prywatne. Do kampanii włączył się między innymi Tomasz Kołodziej, żużlowiec, który został twarzą inicjatywy w regionie tarnowskim. Naklejki rozdawano także podczas sopockiego wydarzenia Moto Safety Day, którego celem było propagowanie zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Do inicjatywy dołączyła firma Raben, oferująca usługi w branży logistyka, magazynowanie, międzynarodowy transport drogowy, transport intermodalny, dystrybucja krajowa oraz spedycja morska i lotnicza. Poparcia udzieliło także Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, a gotowość wsparcia dystrybucji naklejek wyraziły Wojewódzkie Ośrodki Ruchu Drogowego, co pozwoli na promocję odpowiedzialnej postawy także u młodych kierowców.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!