Twórca reklamy społecznej ma zwykle 30 sekund na przekonanie grona odbiorców do zmiany postaw. W tym czasie może pokazać kilka obrazków i kilka słów. Nie wystarczą dobre intencje i działanie w słusznej sprawie.
Autor „Konia trojańskiego w reklamie społecznej”, Norbert Maliszewski, opisuje narzędzia zwiększające skuteczność kampanii, prezentuje ponad 20 przeprowadzonych eksperymentów weryfikujących skuteczność tych narzędzi oraz wyjaśnia swoje propozycje w 50 przykładach kampanii społecznych (ilustrowanych ponad 70-cioma zdjąciami)
Podsumowaniem książki jest warsztat wymyślania reklam (bazujący m.in na technikach treningów twórczości i copywriterskich).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
16.12.2022
Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?
-
02.12.2022
Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?
-
25.11.2022
Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków
-
14.11.2022
Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń
-
30.09.2022
Pierwsze w Polsce badanie na temat marek przyjaznych cyfrowo