Twórca reklamy społecznej ma zwykle 30 sekund na przekonanie grona odbiorców do zmiany postaw. W tym czasie może pokazać kilka obrazków i kilka słów. Nie wystarczą dobre intencje i działanie w słusznej sprawie.
Autor „Konia trojańskiego w reklamie społecznej”, Norbert Maliszewski, opisuje narzędzia zwiększające skuteczność kampanii, prezentuje ponad 20 przeprowadzonych eksperymentów weryfikujących skuteczność tych narzędzi oraz wyjaśnia swoje propozycje w 50 przykładach kampanii społecznych (ilustrowanych ponad 70-cioma zdjąciami)
Podsumowaniem książki jest warsztat wymyślania reklam (bazujący m.in na technikach treningów twórczości i copywriterskich).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach
-
15.03.2024
Ponad 40% Polaków deklaruje, że ma problemy ze snem
-
08.03.2024
Fakty i mity na temat żywności ekologicznej
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości