logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > KOMUNIKACJA z happy Endem
15.09.2011
Tematy: Wydarzenia

KOMUNIKACJA z happy Endem



17 września w sali kinowej Zamku Ujazdowskiego w Warszawie startuje cykl szkoleniowy „KOMUNIKACJA z happy Endem”, podczas którego filmy staną się okazją do rozwijania kompetencji komunikacyjnych nauczycieli i wychowawców.

Podczas pierwszego spotkania (17 września, godz. 14:00), uczestnicy obejrzą film „Klasa”, a w panelu dyskusyjnym po filmie porozmawiają m.in. z psychologiem Jackiem Santorskim. Bezpośrednio po dyskusji rozpoczną się warsztaty.
– Podczas warsztatów będzie można dowiedzieć się m.in. jak wykorzystywać film we własnej pracy wychowawczej oraz jak  cennym jak cennym narzędziem jest kino w komunikacji z młodzieżą – mówi Lucyna Zembowicz z Fundacji Generator.
          Punktem wyjścia kolejnych szkoleń będą filmy inspirujące do pracy nad konkretnymi kompetencjami komunikacyjnymi (m.in. „Klasa”, „Być i mieć”, „Fish tank”, „Sala samobójców”). Biorąc udział w projekcjach filmowych, panelach dyskusyjnych oraz warsztatach psychologicznych prowadzonych metodami aktywnymi, uczestnicy szkolenia będą mogli rozwinąć swoje kompetencje wychowawcze w zakresie komunikacji. Każdy, kto ukończy cykl szkoleniowy otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursów doszkalających wystawione przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Koszt uczestnictwa w cyklu obejmujący wszystkie pokazy filmowe z dyskusjami oraz udział w warsztatach psychologicznych to 250 zł. Koszt uczestnictwa w samym pokazie i panelu dyskusyjnym po filmie – 10 zł

Więcej informacji: www.projekcje.edu.pl.

 

 

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek