logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Komunikacja wewnętrzna w firmie i organizacji
29.01.2014
Tematy: Wydarzenia

Komunikacja wewnętrzna w firmie i organizacji



Na stronie Kongresu Profesjonalistów Public Relations dostępny jest roboczy program spotkania, którego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie.

Organizatorzy spotkania zaplanowali prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, tym razem dotyczące komunikacji wewnętrznej. Organizatorami wydarzenia są Newsline oraz Ideo, a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników – wyjaśnia pomysłodawca kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto.

W tym roku uczestnicy usłyszą wystąpienia między innymi: Adama Łaszyna, prezesa zarządu Alert Media Communications, Szymona Sikorskiego, prezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dyrektora Publicon, Magdaleny Bugajny, kierownika ds. komunikacji wewnętrznej Netia, Sebastiana Bykowskiego, wiceprezesa zarządu, dyrektora generalnego PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Romana Jamiołkowskiego, dyrektora biura public relations Provident Polska SA, Mateusza Martyniuka, rzecznika Prokuratury Generalnej, Pawła Trochimiuka, prezesa zarządu Partner of Promotion i Michała Macierzyńskiego, dyrektora Biura Innowacji Banku PKO BP SA. Gościem specjalnym kongresu będzie Sander Schroevers (president of the board of IECIE: the European Institute for International Business Communication). Zgodnie z konwencją Kongresu w programie znalazła się również debata. Uczestnicy będą szukać odpowiedzi na pytania, do czego naprawdę służy komunikacja wewnętrzna i do kogo należy.

Uzupełnieniem części merytorycznej kongresu będą praktyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z zagadnień, które szczególnie ich interesują. Trenerzy poruszą tematykę związaną z CSR-em, publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji oraz mitami dotyczącymi budowania komunikacji wewnętrznej w organizacjach publicznych i korporacjach. Pełny program wydarzenia jest dostępny na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl.

Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR organizatorzy zachęcają do zgłoszenia swojego uczestnictwa teraz i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Najniższe rabaty obowiązują jeszcze do końca stycznia br.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek