Na stronie Kongresu Profesjonalistów Public Relations dostępny jest roboczy program spotkania, którego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie.
Organizatorzy spotkania zaplanowali prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, tym razem dotyczące komunikacji wewnętrznej. Organizatorami wydarzenia są Newsline oraz Ideo, a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników – wyjaśnia pomysłodawca kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto.
W tym roku uczestnicy usłyszą wystąpienia między innymi: Adama Łaszyna, prezesa zarządu Alert Media Communications, Szymona Sikorskiego, prezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dyrektora Publicon, Magdaleny Bugajny, kierownika ds. komunikacji wewnętrznej Netia, Sebastiana Bykowskiego, wiceprezesa zarządu, dyrektora generalnego PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Romana Jamiołkowskiego, dyrektora biura public relations Provident Polska SA, Mateusza Martyniuka, rzecznika Prokuratury Generalnej, Pawła Trochimiuka, prezesa zarządu Partner of Promotion i Michała Macierzyńskiego, dyrektora Biura Innowacji Banku PKO BP SA. Gościem specjalnym kongresu będzie Sander Schroevers (president of the board of IECIE: the European Institute for International Business Communication). Zgodnie z konwencją Kongresu w programie znalazła się również debata. Uczestnicy będą szukać odpowiedzi na pytania, do czego naprawdę służy komunikacja wewnętrzna i do kogo należy.
Uzupełnieniem części merytorycznej kongresu będą praktyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z zagadnień, które szczególnie ich interesują. Trenerzy poruszą tematykę związaną z CSR-em, publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji oraz mitami dotyczącymi budowania komunikacji wewnętrznej w organizacjach publicznych i korporacjach. Pełny program wydarzenia jest dostępny na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl.
Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR organizatorzy zachęcają do zgłoszenia swojego uczestnictwa teraz i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Najniższe rabaty obowiązują jeszcze do końca stycznia br.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

