W tydzień od otwarcia zapisów do Krakow Business Run 2013 zgłosiło się 2000 biegaczy, czyli 400 pięcioosobowych drużyn. To limit wyznaczony przez organizatorów imprezy, która odbędzie się w Krakowie 15 września.
Celem Krakow Business Run 2013 jest zakup dwóch protez dla podopiecznej Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. W tym roku beneficjentką imprezy jest 25-letnia dziewczyna, Agnieszka Harasim, która urodziła się bez nóg. Każda z dwóch potrzebnych jej protez to koszt kilkudziesięciu tysięcy złotych. Mimo oficjalnego zakończenia rejestracji każdy nadal może pomóc Agnieszce. Na stronie www.krakowbusinessrun.pl została uruchomiona już akcja dobrowolnej zbiórki dodatkowych środków na jej cel. Za pośrednictwem wybranej drużyny każdy może wpłacić pieniądze, które trafią bezpośrednio na konto Fundacji.
Bieg wystartuje 15 września 2013. Trasa sztafety jak przed rokiem została wyznaczona wokół krakowskich Plant, a dystans jaki musi przebiec każdy zawodnik z pięcioosobowej drużyny wynosi 3 kilometry i 800 metrów. Łącznie drużyna przebiegnie 19 km. Start i meta biegu będą znajdowały się na płycie Rynku Głównego.
Dystans przewidziany dla każdego uczestnika Krakow Business Run można przebiec szybko lub wolno, albo po prostu przejść, jednak tych, którzy lepiej chcą przygotować się do jego pokonania organizatorzy biegu zapraszają na sesje bezpłatnych treningów. Rozpoczęły się one również 6 maja, a szczegółowe informacje na ich temat można znaleźć na stronie akcji. W indywidualnych treningach pomocna będzie też aplikacja mobilna do pobrania ze strony www biegu.
Organizatorzy Krakow Business Run to: Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty, Radisson Blu Hotel Kraków, UBS Service Centre (Poland) sp. z o.o., Luxoft Poland Sp. z o.o., Gmina Miejska Kraków reprezentowana przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

