logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kompania Piwowarska z tytułem Dobroczyńcy Roku 2010
29.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kompania Piwowarska z tytułem Dobroczyńcy Roku 2010



– Przyznawanie pieniędzy na cele charytatywne jest łatwe. My chcemy osobiście się angażować, poświęcać swój czas, żeby w dobrej sprawie pomagać innym. To daje satysfakcję nieporównywalnie większą niż wsparcie finansowe – powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej, odbierając nagrodę podczas uroczystej XIV finałowej gali konkursu „Dobroczyńca Roku 2010”.

W poniedziałkowy wieczór 23 maja 2011 roku, ogłoszono zwycięzców konkursu o tytuł  „Dobroczyńcy Roku 2010″. W tegorocznej edycji nagrody przyznano w czterech kategoriach. Kompania Piwowarska została wyróżniona w jednej z nich: „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”. Kapituła konkursu nagrodziła firmę za skuteczne wsparcie organizacji pozarządowych i instytucji publicznych w realizacji długofalowych projektów, w szczególności programów skierowanych do osób narażonych na wykluczenie społeczne oraz programów na rzecz zwiększania bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Od początku istnienia programu „Warto być za!”, czyli od 2006 roku udało się objąć wsparciem 12 tysięcy osób poprzez 42 projekty realizowane w całej Polsce, m.in. szkolenia zawodowe dla  osób bezrobotnych, prowadzenie specjalistycznej terapii dla dzieci z autyzmem, tworzenie Klubów Lokalnych, łamanie barier w komunikacji z osobami z niepełnosprawnością, międzypokoleniowa nauka obsługi komputera i internetu.

Wolontariusze – pracownicy KP – od przeszło 10 lat angażują się w działalność wolontariacką. Obecnie około 10% pracowników aktywnie wspiera społeczności lokalne w ramach wolontariatu pracowniczego funkcjonującego pod hasłem „Ekipa nie tylko od święta”.

Film o działalności firmy można obejrzeć tutaj.

Pozostałe nagrody w konkurs Dobroczyńca Roku otrzymały firmy:

– PRYZMAT w kategorii „Współpraca firmy z organizacją pozarządową – firma mała/średnia”

– PKO Bank Polski i Inteligo Financial Services w kategorii „Współpraca firmy z organizacją pozarządową – firma duża”

– Bałtycki Bank Spółdzielczy w kategorii „Lokalny wymiar społecznego zaangażowania firmy”

– Altix w kategorii „Program wolontariatu pracowniczego”








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek