logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.05.2011

Kompania Piwowarska z tytułem Dobroczyńcy Roku 2010



– Przyznawanie pieniędzy na cele charytatywne jest łatwe. My chcemy osobiście się angażować, poświęcać swój czas, żeby w dobrej sprawie pomagać innym. To daje satysfakcję nieporównywalnie większą niż wsparcie finansowe – powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej, odbierając nagrodę podczas uroczystej XIV finałowej gali konkursu „Dobroczyńca Roku 2010”.

W poniedziałkowy wieczór 23 maja 2011 roku, ogłoszono zwycięzców konkursu o tytuł  „Dobroczyńcy Roku 2010″. W tegorocznej edycji nagrody przyznano w czterech kategoriach. Kompania Piwowarska została wyróżniona w jednej z nich: „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”. Kapituła konkursu nagrodziła firmę za skuteczne wsparcie organizacji pozarządowych i instytucji publicznych w realizacji długofalowych projektów, w szczególności programów skierowanych do osób narażonych na wykluczenie społeczne oraz programów na rzecz zwiększania bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Od początku istnienia programu „Warto być za!”, czyli od 2006 roku udało się objąć wsparciem 12 tysięcy osób poprzez 42 projekty realizowane w całej Polsce, m.in. szkolenia zawodowe dla  osób bezrobotnych, prowadzenie specjalistycznej terapii dla dzieci z autyzmem, tworzenie Klubów Lokalnych, łamanie barier w komunikacji z osobami z niepełnosprawnością, międzypokoleniowa nauka obsługi komputera i internetu.

Wolontariusze – pracownicy KP – od przeszło 10 lat angażują się w działalność wolontariacką. Obecnie około 10% pracowników aktywnie wspiera społeczności lokalne w ramach wolontariatu pracowniczego funkcjonującego pod hasłem „Ekipa nie tylko od święta”.

Film o działalności firmy można obejrzeć tutaj.

Pozostałe nagrody w konkurs Dobroczyńca Roku otrzymały firmy:

– PRYZMAT w kategorii „Współpraca firmy z organizacją pozarządową – firma mała/średnia”

– PKO Bank Polski i Inteligo Financial Services w kategorii „Współpraca firmy z organizacją pozarządową – firma duża”

– Bałtycki Bank Spółdzielczy w kategorii „Lokalny wymiar społecznego zaangażowania firmy”

– Altix w kategorii „Program wolontariatu pracowniczego”


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek