logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.01.2016

Kompania Piwowarska wesprze walkę z FAS



W związku z publikacją swojego raportu CSR Kompania Piwowarska przeprowadziła akcję charytatywną, w której jedna z organizacji mogła zdobyć pieniądze na realizację swoich celów.

Każdy, kto zapoznawał się z Raportem Zrównoważonego Rozwoju Kampanii Piwowarskiej 2015 mógł zbierać punkty za przeczytane artykuły oraz obejrzane materiały. Można je było przekazać na rzecz wybranej organizacji. Najwięcej głosów zdobyła Fundacja FAStryga, która wspiera osoby z wrodzonymi zaburzeniami rozwojowymi spowodowanymi alkoholem i to ona otrzyma od Kompanii Piwowarskiej 5 tys. złotych. Od kilku lat staramy się aktywnie przeciwdziałać negatywnym zjawiskom społecznym związanym ze spożywaniem alkoholu, w tym piciu go przez kobiety w ciąży. Jest to element naszej strategii zrównoważonego rozwoju. W ramach tych działań wprowadziliśmy na opakowaniach dobrowolne oznaczenie „W ciąży nie piję alkoholu”, a także wspólnie z Fundacją FAStryga, która zajmuje się osobami dotkniętymi FAS wielokrotnie prowadziliśmy działania edukacyjne w tym zakresie – mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.

Raport Zrównoważonego Rozwoju przedstawia pięć filarów działalności: rozwój biznesu i społeczności, odpowiedzialne spożycie, oszczędzanie wody, czyste środowisko oraz wydajne i przyjazne uprawy. Tegoroczne zestawienie przedstawiało także długofalowe cele, jakie mają być realizowane do 2020 roku.

Czytelinyc mogli głosować na Fundację FAStryga, Fundację Barka, która działa na rzecz integracji i rozwoju grup społecznie marginalizowanych oraz Fundację Aeris Futuro, która przeciwdziałając globalnym zmianom klimatycznym prowadzi projekty z zakresu zwiększania różnorodności biologicznej i krajobrazowej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek