Komitet Ochrony Praw Dziecka zmienił swoje logo. Poprzednie towarzyszyło organizacji od początku jej istnienia – przeszło 30 lat.
Nowe logo, zaprojektowane przez agencję Brandy Design prezentuje skrót KOPD, w który wpisana została buzia uśmiechniętego, pluszowego misia.
– Nowe logo na pewno odświeży i ociepli nasz wizerunek. Do tej pory kojarzyło się z organizacją rządową, a nie z organizacją pożytku publicznego – wyjaśnia Magdalena Stachowiak, szef Zespołu PR i Pozyskiwania środków Komitetu.
Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją, która ma ponad 30-letnie doświadczenie w zakresie ochrony praw dziecka oraz szeroko rozumianej pomocy rodzinom i opiekunom. Oferta KOPD jest adresowana przede wszystkim do rodzin i dzieci – ofiar przemocy emocjonalnej, fizycznej i seksualnej oraz zaniedbań i niewłaściwej opieki. KOPD działa na terenie Polski poprzez 23 oddziały.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej”
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta