Komiksowy apel o wrażliwość
Zarząd Transportu Miejskiego wspólnie z dziennikiem Echo Miasta rozpoczął w Warszawie 10 stycznia kampanię społeczną Bądź życzliwy! Ustąp miejsca starszym. Jej celem jest przypomnienie warszawiakom o zwyczaju ustępowania miejsca osobom starszym, niepełnosprawnym, z dzieckiem na ręku, jak również kobietom w ciąży, przez pasażerów zajmujących specjalne, oznaczone miejsca. Na potrzeby kampanii narysowane zostały krótkie komiksy, które mają zachęcić do takich życzliwych zachowań. Ich autorem jest Bartosz M. Ślusarski.
ZTM motywuje taką formę kampanii chęcią dotarcia do młodych pasażerów publicznego transportu.
Layouty kampanii są widoczne na szybach autobusów, tramwajów oraz na stacjach metra (pojawiło się w sumie 3000 plakatów formatu A3). Dodatkowo w 150 tramwajach zostały zainstalowane analogiczne plakaty w ramkach. Akcja jest promowana także na 50 wiatach przystankowych. Po za tym zainstalowano 1800 reklam na rączkach w ok. 90 autobusach oraz duże reklamy na burtach jednego składu tramwajowego.
Kampania ma charakter ogólnopolski, obecna była wcześniej w innych miastach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom