Kto wyciągnie wtyczkę z gniazdka, może wylądować w środku Amazonii. To pewne na 0,00000001% procenta. To całkiem niewiele w porównaniu z 40% szansą wywołania pożaru z powodu zwarcia, jeśli wtyczka pozostanie w kontakcie – przekonuje norweski dostawca energii elektrycznej Hagslund.
„A co by się złego stało, gdybyś wyciągnął wtyczkę?” To kluczowe pytanie otwiera serię nieszczęśliwych wypadków, które radykalnie zmieniają los bohatera spotu „Pull Out the Plug”. Nagabywany przez partnerkę młody mężczyzna dla „świętego spokoju” wyłącza z gniazdka kabel od czajnika, w efekcie czego ląduje w środku puszczy amazońskiej. Nieprawdopodobna historia prowadząca do absurdalnego zakończenia ma uświadomić odbiorcy, jak niewiele ryzykuje, odłączając z prądu domowe urządzenie elektryczne.
Wartka, sensacyjna akcja, absurdalny humor i świetna muzyka autorstwa Jonasa Kraga – duńskiego tekściarza, gitarzysty i producenta – to główne atuty tego spotu. Najważniejsza, z punktu widzenia skuteczności przekazu – jest jednak puenta reklamy. To sucha informacja o 40% prawdopodobieństwie powstania pożaru przez zwarcie w kontakcie. Celem spotu jest zmiana nawyków użytkowników energii elektrycznej w Norwegii i skłonienie ich do odłączania nieużywanych sprzętów AGD od źródła prądu.
M. Dembińska
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów