logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Komedia o Amazonii i kablu od czajnika
28.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Komedia o Amazonii i kablu od czajnika



Kto wyciągnie wtyczkę z gniazdka, może wylądować w środku Amazonii. To pewne na 0,00000001% procenta. To całkiem niewiele w porównaniu z 40% szansą wywołania pożaru z powodu zwarcia, jeśli wtyczka pozostanie w kontakcie – przekonuje norweski dostawca energii elektrycznej Hagslund.  

„A co by się złego stało, gdybyś wyciągnął wtyczkę?” To kluczowe pytanie otwiera serię nieszczęśliwych wypadków, które radykalnie zmieniają los bohatera spotu „Pull Out the Plug”. Nagabywany przez partnerkę młody mężczyzna dla „świętego spokoju” wyłącza z gniazdka kabel od czajnika, w efekcie czego ląduje w środku puszczy amazońskiej. Nieprawdopodobna historia prowadząca do absurdalnego zakończenia ma uświadomić odbiorcy, jak niewiele ryzykuje, odłączając z prądu domowe urządzenie elektryczne.

Wartka, sensacyjna akcja, absurdalny humor i świetna muzyka autorstwa Jonasa Kraga –  duńskiego tekściarza, gitarzysty i producenta –  to główne atuty tego spotu. Najważniejsza, z  punktu widzenia skuteczności przekazu – jest jednak puenta reklamy. To sucha informacja o 40% prawdopodobieństwie powstania pożaru przez zwarcie w kontakcie. Celem spotu jest zmiana nawyków użytkowników energii elektrycznej w Norwegii i skłonienie ich do odłączania nieużywanych sprzętów AGD od źródła prądu.
M. Dembińska








13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek