Kto wyciągnie wtyczkę z gniazdka, może wylądować w środku Amazonii. To pewne na 0,00000001% procenta. To całkiem niewiele w porównaniu z 40% szansą wywołania pożaru z powodu zwarcia, jeśli wtyczka pozostanie w kontakcie – przekonuje norweski dostawca energii elektrycznej Hagslund.
„A co by się złego stało, gdybyś wyciągnął wtyczkę?” To kluczowe pytanie otwiera serię nieszczęśliwych wypadków, które radykalnie zmieniają los bohatera spotu „Pull Out the Plug”. Nagabywany przez partnerkę młody mężczyzna dla „świętego spokoju” wyłącza z gniazdka kabel od czajnika, w efekcie czego ląduje w środku puszczy amazońskiej. Nieprawdopodobna historia prowadząca do absurdalnego zakończenia ma uświadomić odbiorcy, jak niewiele ryzykuje, odłączając z prądu domowe urządzenie elektryczne.
Wartka, sensacyjna akcja, absurdalny humor i świetna muzyka autorstwa Jonasa Kraga – duńskiego tekściarza, gitarzysty i producenta – to główne atuty tego spotu. Najważniejsza, z punktu widzenia skuteczności przekazu – jest jednak puenta reklamy. To sucha informacja o 40% prawdopodobieństwie powstania pożaru przez zwarcie w kontakcie. Celem spotu jest zmiana nawyków użytkowników energii elektrycznej w Norwegii i skłonienie ich do odłączania nieużywanych sprzętów AGD od źródła prądu.
M. Dembińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!