logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.01.2012

Komedia o Amazonii i kablu od czajnika



Kto wyciągnie wtyczkę z gniazdka, może wylądować w środku Amazonii. To pewne na 0,00000001% procenta. To całkiem niewiele w porównaniu z 40% szansą wywołania pożaru z powodu zwarcia, jeśli wtyczka pozostanie w kontakcie – przekonuje norweski dostawca energii elektrycznej Hagslund.  

„A co by się złego stało, gdybyś wyciągnął wtyczkę?” To kluczowe pytanie otwiera serię nieszczęśliwych wypadków, które radykalnie zmieniają los bohatera spotu „Pull Out the Plug”. Nagabywany przez partnerkę młody mężczyzna dla „świętego spokoju” wyłącza z gniazdka kabel od czajnika, w efekcie czego ląduje w środku puszczy amazońskiej. Nieprawdopodobna historia prowadząca do absurdalnego zakończenia ma uświadomić odbiorcy, jak niewiele ryzykuje, odłączając z prądu domowe urządzenie elektryczne.

Wartka, sensacyjna akcja, absurdalny humor i świetna muzyka autorstwa Jonasa Kraga –  duńskiego tekściarza, gitarzysty i producenta –  to główne atuty tego spotu. Najważniejsza, z  punktu widzenia skuteczności przekazu – jest jednak puenta reklamy. To sucha informacja o 40% prawdopodobieństwie powstania pożaru przez zwarcie w kontakcie. Celem spotu jest zmiana nawyków użytkowników energii elektrycznej w Norwegii i skłonienie ich do odłączania nieużywanych sprzętów AGD od źródła prądu.
M. Dembińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek