Kołysanki nie będzie
Dzieci stoją na środku pokoju zasypanego kawałkami zniszczonych instrumentów, na których już nie da się zagrać.
Gdy nuci się dziecku kołysankę na dobranoc, w jego pokoju jest cicho, ciepło i przyjaźnie. Dziecko zasypia spokojnie, zasypia, a rano wypoczęte zbudzi się w swoim przytulnym pokoju i rozpocznie kolejny dzień. Jednakże ten spokój nie jest udziałem wszystkich dzieci. Jak pokazano na plakatach kampanii „The lost drums/piano” („Stracona perkusja/stracony fortepian”), inaczej wygląda świat tych najmłodszych, którzy żyją w rodzinach zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Na plakatach widnieje napis: „There are children who do not have the evening lullaby. 100 artists engage in music for children at risk” („Są dzieci, które wieczorem nie słuchają kołysanki. 100 artystów gra muzykę dla dzieci z grup ryzyka”). Plakaty informują o koncercie fundraisingowym, który odbył się 13. września 2013 w paryskim Théâtre du Châtelet. Kampania została zlecona przez SOS Children’s Villages, a zrealizowała ją agencja reklamowa Moxie w Paryżu.
Katarzyna Łabuś
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


