logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kołysanki nie będzie
01.10.2013
Tematy: Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Kołysanki nie będzie



Dzieci stoją na środku pokoju zasypanego kawałkami zniszczonych instrumentów, na których już nie da się zagrać.

Gdy nuci się dziecku kołysankę na dobranoc, w jego pokoju jest cicho, ciepło i przyjaźnie. Dziecko zasypia spokojnie, zasypia, a rano wypoczęte zbudzi się w swoim przytulnym pokoju i rozpocznie kolejny dzień. Jednakże ten spokój nie jest udziałem wszystkich dzieci. Jak pokazano na plakatach kampanii „The lost drums/piano” („Stracona perkusja/stracony fortepian”), inaczej wygląda świat tych najmłodszych, którzy żyją w rodzinach zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Na plakatach widnieje napis: „There are children who do not have the evening lullaby. 100 artists engage in music for children at risk” („Są dzieci, które wieczorem nie słuchają kołysanki. 100 artystów gra muzykę dla dzieci z grup ryzyka”). Plakaty informują o koncercie fundraisingowym, który odbył się 13. września 2013 w paryskim Théâtre du Châtelet. Kampania została zlecona przez SOS Children’s Villages, a zrealizowała ją agencja reklamowa Moxie w Paryżu.

Katarzyna Łabuś



Nazwa kampanii:
The lost drums/piano
Czas:
2013.8.13 - 2013.9.13
Nadawca:
SOS Children's Villages
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Moxie
Adresaci:
Osoby dorosłe, potencjalni słuchacze koncertu
Hasło kampani:
There are children who do not have the evening lullaby. 100 artists engage in music for children at risk (Są dzieci, które wieczorem nie słuchają kołysanki. 100 artystów gra muzykę dla dzieci z grup ryzyka)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek