logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  01.10.2013

Kołysanki nie będzie



Dzieci stoją na środku pokoju zasypanego kawałkami zniszczonych instrumentów, na których już nie da się zagrać.

Gdy nuci się dziecku kołysankę na dobranoc, w jego pokoju jest cicho, ciepło i przyjaźnie. Dziecko zasypia spokojnie, zasypia, a rano wypoczęte zbudzi się w swoim przytulnym pokoju i rozpocznie kolejny dzień. Jednakże ten spokój nie jest udziałem wszystkich dzieci. Jak pokazano na plakatach kampanii „The lost drums/piano” („Stracona perkusja/stracony fortepian”), inaczej wygląda świat tych najmłodszych, którzy żyją w rodzinach zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Na plakatach widnieje napis: „There are children who do not have the evening lullaby. 100 artists engage in music for children at risk” („Są dzieci, które wieczorem nie słuchają kołysanki. 100 artystów gra muzykę dla dzieci z grup ryzyka”). Plakaty informują o koncercie fundraisingowym, który odbył się 13. września 2013 w paryskim Théâtre du Châtelet. Kampania została zlecona przez SOS Children’s Villages, a zrealizowała ją agencja reklamowa Moxie w Paryżu.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The lost drums/piano
Czas:
2013.8.13 - 2013.9.13
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Francja
Nadawca:
SOS Children's Villages
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Moxie
Adresaci:
Osoby dorosłe, potencjalni słuchacze koncertu
Hasło kampani:
There are children who do not have the evening lullaby. 100 artists engage in music for children at risk (Są dzieci, które wieczorem nie słuchają kołysanki. 100 artystów gra muzykę dla dzieci z grup ryzyka)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek