Kołysanki nie będzie
Dzieci stoją na środku pokoju zasypanego kawałkami zniszczonych instrumentów, na których już nie da się zagrać.
Gdy nuci się dziecku kołysankę na dobranoc, w jego pokoju jest cicho, ciepło i przyjaźnie. Dziecko zasypia spokojnie, zasypia, a rano wypoczęte zbudzi się w swoim przytulnym pokoju i rozpocznie kolejny dzień. Jednakże ten spokój nie jest udziałem wszystkich dzieci. Jak pokazano na plakatach kampanii „The lost drums/piano” („Stracona perkusja/stracony fortepian”), inaczej wygląda świat tych najmłodszych, którzy żyją w rodzinach zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Na plakatach widnieje napis: „There are children who do not have the evening lullaby. 100 artists engage in music for children at risk” („Są dzieci, które wieczorem nie słuchają kołysanki. 100 artystów gra muzykę dla dzieci z grup ryzyka”). Plakaty informują o koncercie fundraisingowym, który odbył się 13. września 2013 w paryskim Théâtre du Châtelet. Kampania została zlecona przez SOS Children’s Villages, a zrealizowała ją agencja reklamowa Moxie w Paryżu.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem