Stylizowane na postaci z kreskówek kolumny głośnikowe, ustawione w różnych miejscach, symbolizują nieszczęśliwe dzieci. Nie znaczy to jednak, że maluchy są zbyt hałaśliwe. Buzie z głośników wołają o pomoc.
Trzy kreacje do kampanii wizerunkowej Fundacji Abrinq walczącej o prawa dzieci, przygotowane przez Giovanni + Draftfcb, symbolicznie pokazują dzieci zmuszane do pracy w gospodarstwie, na ulicy oraz te, wobec których stosowana jest przemoc domowa.
Kampania została zrealizowana z okazji nawiązania współpracy między fundacją a organizacją International Save the Children – jednym z najstarszych stowarzyszeń działających na rzecz ochrony praw dzieci.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę