Stylizowane na postaci z kreskówek kolumny głośnikowe, ustawione w różnych miejscach, symbolizują nieszczęśliwe dzieci. Nie znaczy to jednak, że maluchy są zbyt hałaśliwe. Buzie z głośników wołają o pomoc.
Trzy kreacje do kampanii wizerunkowej Fundacji Abrinq walczącej o prawa dzieci, przygotowane przez Giovanni + Draftfcb, symbolicznie pokazują dzieci zmuszane do pracy w gospodarstwie, na ulicy oraz te, wobec których stosowana jest przemoc domowa.
Kampania została zrealizowana z okazji nawiązania współpracy między fundacją a organizacją International Save the Children – jednym z najstarszych stowarzyszeń działających na rzecz ochrony praw dzieci.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
09.05.2022
Stop pracy dzieci
-
06.05.2022
Głosuj na seniorów!