Z siedzeń w autobusie spadają pluszowe misie, a pyszczki rozpłaszczają im się na szybach. Kierowca pojazdu musiał gwałtownie zahamować, ponieważ samochód przejechał na czerwonym świetle. Jarosław Gugała (prowadzący "Wydarzenia" w telewizji Polsat) przypomina, że na sygnalizacji świetlnej są tylko trzy kolory: zielony, żółty i czerwony.
Jak wyjaśnia nadawca, którym jest Zarząd Dróg Miejskich, kampania prowadzona w ramach Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020, ma na celu przypomnienie kierowcom znaczenia sygnałów nadawanych przez sygnalizację świetlną i wymazanie ze świadomości pojęć "wczesno-żółte, późno-pomarańczowe, czy różowe" (gazeta.pl cytuje Grażynę Lendzion z ZDM, która wyjaśnia, że są to autentyczne wyjaśnienia kierowców zapisane w policyjnych protokołach z wypadków).
Jest to czwarta kampania społeczna prowadzona przez ZDM. Spot kampanii zrealizowała agencja Psycho-Media. Towarzyszą jej animacje skierowana do dzieci, wyprodukowane przez SQM Studio. W jednej z wersji głosem jest także Jarosław Gugała, w drugiej Piotr Kraśko z TVP.
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…