logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kolorowe trampki i szara ulica
02.11.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kolorowe trampki i szara ulica



Ze skraju dachu, z którego roztacza się widok na szare blokowiska, wystają kolorowe, ewidentnie należące do młodej osoby trampki. Plakat jest elementem kampanii organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego pod hasłem "SamObójStwo. Potrzeba POMOCY, nie ŚMIERCI". Jej celem jest ukazanie wpływu przemocy i agresji na zachowania samobójcze młodzieży oraz osób do 25 roku życia.

Na stronie kampanii opisane są sytuacje i zachowania, które powinny wzbudzić czujność otoczenia. Znajduje się tam też lista instytucji mogących świadczyć pomoc na terenie województwa zachodniopomorskiego oraz broszury informacyjne oraz materiały konferencyjne, przeznaczone dla nauczycieli i wychowawców.

Jak wynika z danych polskiej policji, każdego dnia średnio przynajmniej jedna osoba w wieku poniżej 25 lat skutecznie dokonuje zamachu na swoje życie. Przypuszcza się, że samych prób samobójczych może być aż 15 razy więcej niż samobójstw zakończonych zgonem.



Nazwa kampanii:
SamObójStwo. Potrzeba POMOCY, nie ŚMIERCI
Czas:
2012.10.29
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Media:
Plakaty, ulotki, strona www
Wykonawca:
Mediapromotion
Adresaci:
Osoby do 25. roku życia i ich otoczenie





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek