logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kolorowe listy nie do Mikołaja
12.12.2012
Tematy: Kampanie, Szwecja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Kolorowe listy nie do Mikołaja

Your browser does not support the video tag.


Zwykłe listy zamieniły się w rysunki, kolorowanki, wycinanki i papierowe samoloty. Takie przesyłki znaleźli w swoich skrzynkach Szwedzi, poproszeni o wsparcie jednego z tamtejszych dziecięcych szpitali.

W miejscu, w którym rocznie 500 tysięcy dzieci korzysta z opieki medycznej, brakuje środków na inne wydatki poza leczeniem. Tymczasem najmłodsi potrzebują też zabawek, zajęć dodatkowych, pogodnej atmosfery i takich inspirujących miejsc jak na przykład ogród, pokój zabaw czy studio muzyczne. Dzięki nim szpital staje się miejscem bardziej przyjaznym. Dlatego też The Foundation for Queen Silvia Children’s Hospital postanowiła poprosić o pomoc zwykłych obywateli. Wydrukowane listy zostały przez małych pacjentów przyozdobione rysunkami, pokolorowane i poskładane i w takiej formie przekazane potencjalnym darczyńcom.

Po akcji Fundacja odnotowała wzrost dotacji o 320%.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
A Childish Letter
Czas:
2012.11.15
Nadawca:
The Foundation for Queen Silvia Children's Hospital
Media:
Ambient
Wykonawca:
Milk Reklambyra
Adresaci:
Osoby dorosłe





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek