logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  12.12.2012

Kolorowe listy nie do Mikołaja

Your browser does not support the video tag.


Zwykłe listy zamieniły się w rysunki, kolorowanki, wycinanki i papierowe samoloty. Takie przesyłki znaleźli w swoich skrzynkach Szwedzi, poproszeni o wsparcie jednego z tamtejszych dziecięcych szpitali.

W miejscu, w którym rocznie 500 tysięcy dzieci korzysta z opieki medycznej, brakuje środków na inne wydatki poza leczeniem. Tymczasem najmłodsi potrzebują też zabawek, zajęć dodatkowych, pogodnej atmosfery i takich inspirujących miejsc jak na przykład ogród, pokój zabaw czy studio muzyczne. Dzięki nim szpital staje się miejscem bardziej przyjaznym. Dlatego też The Foundation for Queen Silvia Children’s Hospital postanowiła poprosić o pomoc zwykłych obywateli. Wydrukowane listy zostały przez małych pacjentów przyozdobione rysunkami, pokolorowane i poskładane i w takiej formie przekazane potencjalnym darczyńcom.

Po akcji Fundacja odnotowała wzrost dotacji o 320%.

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
A Childish Letter
Czas:
2012.11.15
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
The Foundation for Queen Silvia Children's Hospital
Media:
Ambient
Wykonawca:
Milk Reklambyra
Adresaci:
Osoby dorosłe





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek