logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kolorowanka-cegiełka o prawach dzieci
15.04.2016
Tematy: Wydarzenia

Kolorowanka-cegiełka o prawach dzieci



Komitet Ochrony Praw Dziecka, ogólnopolska organizacja pożytku publicznego w tym roku obchodzi 35lecie działalności. KOPD w tym roku dołączył do akcji organizowanej przez Agencję STRYCH i Stowarzyszenie Działań Niekonwencjonalnych, rozpoczynając akcję „Moja kolorowanka – moje prawa”. 

Akcja będzie miała miejsce na terenie 5 miast w Polsce (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk), a ma na celu zarówno edukację dotyczącą praw dziecka, jak i zebranie środków na działalność KOPD. Trwać będzie od kwietnia do września. Ambasadorem akcji został Adam Zdrójkowski – aktor znany z serialu „Rodzinka.pl”.

W kwietniu został ogłoszony konkurs plastyczny „Moja Kolorowanka – Moje Prawa” wśród dzieci  uczęszczających do placówek przedszkolnych w wyżej wymienionych miastach. Informacja wraz z instrukcją konkursową dotrze do placówek 15 kwietnia. Dzieci rysują same kontury techniką ECO. Z najciekawszych prac (około 100 sztuk), jakie napłyną do organizatorów, stworzona zostanie książeczka  – kolorowanka. Będzie następnie rozprowadzana jako cegiełka za 10 zł. Dochód przeznaczony zostanie na wsparcie podopiecznych Komitetu Ochrony Praw Dziecka. 

Jest to druga edycja akcji, której inicjatorem jest siedleckie Stowarzyszenie Działań Niekonwencjonalnych i Agencja Reklamy STRYCH POLSKA. Wcześniejsze edycje Kolorowanki miały miejsce w Siedlcach i Warszawie. Akcja spotkała się z zainteresowaniem placówek, zaangażowaniem dzieci i ich rodziców. Zebrane pieniądze przeznaczone zostały na prezent świąteczny dla dzieci z Domu Dziecka w Siedlcach (edycja siedlecka), oraz zostaną na potrzebujące dzieci z placówek warszawskich (edycja warszawska).








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek