logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  07.10.2011

Kółko i wirus



"Życie to nie gra" – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii "przeTESTuj się" krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii "ryzyKOchania". Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych).

Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce zagrożeń związanych z ryzykownymi zachowaniami seksualnymi. Poprzez zwiększanie świadomości zagrożeń oraz promowanie potrzeby wykonywania testów na obecnośd wirusa HIV, organizatorzy chcę zapobiec wzrostowi zakażeń oraz zwiększyć wczesną ich wykrywalność. W ramach kampanii zorganizowany zostanie cykl spotkań edukacyjnych ze studentami na wyższych uczelniach Małopolski. Ich celem będzie udzielenie młodym ludziom rzetelnych i konkretnych informacji na temat HIV/AIDS, oraz wskazanie miejsc wykonywania bezpłatnych testów na HIV.

13 października w ramach akcji odbędzie się koncert w Klubie Muzycznym "Awaria".

Kampanię zakończy 1 grudnia konferencja prasowa, na której zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzanych wśród studentów oraz działania przeprowadzone w ramach kampanii.

Reklamy opublikowane zostały w czasopismach studenckich, w kalendarzach akademickich oraz na stronach internetowych patronów medialnych kampanii, a także w formie plakatów w toaletach krakowskich klubów. Przed 2 tygodnie w telewizji tramwajowej "M" emitowany będzie film zawierający przesłanie kampanii.

Autorem kreacji jest Jarek Szczurek.

Strona internetowa kampanii: www.przetestujsie.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
przeTESTuj się
Czas:
2011.10.1 - 2011.12.1
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie MANKO
Media:
Plakaty, kalendarze, internet
Wykonawca:
Jarek Szczurek
Adresaci:
Osoby młode dorosłe (18-29l.) aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Życie to nie gra, zrób bezpłatny test na HIV





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 14.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek