Pojawiły się kolejne spoty kampanii PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”, w których rozwijane są historie rozpoczęte w pierwszym filmie. Głównym założeniem kampanii jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.
Symbolem kampanii jest niebieskie serce. Ubezpieczyciel zachęca, by rozdawane przez niego materiały, z gotowym lub autorskim tekstem przeznaczonym dla kierowcy, rozdawać bliskim. Na stronie akcji trwa także konkurs na najlepszy tekst na serce.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów