Pojawiły się kolejne spoty kampanii PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”, w których rozwijane są historie rozpoczęte w pierwszym filmie. Głównym założeniem kampanii jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.
Symbolem kampanii jest niebieskie serce. Ubezpieczyciel zachęca, by rozdawane przez niego materiały, z gotowym lub autorskim tekstem przeznaczonym dla kierowcy, rozdawać bliskim. Na stronie akcji trwa także konkurs na najlepszy tekst na serce.
zobacz także
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!