logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kolejne eko-zmiany w Pekinie
27.07.2008
Tematy: Wydarzenia

Kolejne eko-zmiany w Pekinie



Elektryczne autobusy będą wozić dziennikarzy, turystów i kibiców podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie. Ekologiczny transport jest jednym z elementów wielkiego planu ochrony środowiska w Pekinie.

Władze Chin tuż po przyznaniu organizacji IO zobowiązały się do zwiększenia ochrony środowiska. Opublikowany najnowszy raport Greenpeace wystawia władzom CHRL bardzo dobre ocenę.

– W prawie wszystkich obszarach dotyczących ochrony środowiska Chińczycy dotrzymali obietnic, które złożyli w 2001 roku – napisano w raporcie.

Pochlebna opinia nie może dziwić skoro władze Pekinu w okresie 1998 – 2005 wydały prawie 100 miliardów juanów (9,39 mld. euro) na ochronę środowiska. Najwięcej zainwestowano w poprawę jakości powietrza i wody oraz w program przejścia na wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii.

Autobusy mające litowo-manganowe baterie są klimatyzowane, a w komfortowym wnętrzu jest 50 siedzących miejsc. Autobusy mogą poruszać się z maksymalną prędkością 130 km/h. Najważniejsze jest jednak nie szybkość, a fakt, że pojazdy nie wydzielają spalin i poruszają się bezszelestnie.

W tej chwili w Pekinie samochodami jeździ połowa mieszkańców – nowe rozporządzenie pozwala jeździć nimi w parzyste dni właścicielom samochodów z numerami rejestracyjnymi rozpoczynającymi sie cyfrą parzystą, i analogicznie dzieje się w dni nieparzyste z samochodami o numerach rozpoczynających się cyfra nieparzystą.
PAP, www.naukawpolsce.pap.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek