logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Koleje Mazowieckie spełniają dziecięce marzenia
09.02.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Koleje Mazowieckie spełniają dziecięce marzenia



Spółka „Koleje Mazowieckie – KM” została partnerem projektu Fundacji Dziecięca Fantazja pt. „Samochód Marzeń”. Za pośrednictwem fundacji firmy przyłączające się do projektu pomagają realizować marzenia ciężko chorych dzieci.

„Samochód marzeń” jest oklejony logotypami firm, które postanowiły przyłączyć się do projektu. To auto jeździ po Polsce przywożąc chorym dzieciom wymarzone prezenty. Partnerem projektu została także Spółka „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.

– W ramach partnerstwa w projekcie „Samochód Marzeń” chcemy pomagać podopiecznym fundacji i mieć wkład w to, by dzięki przekazanym środkom na reklamę przyczynić się do realizacji dziecięcych marzeń – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy spółki.

Koleje Mazowieckie włączają się w akcje i kampanie, które mają na celu spełnianie dziecięcych marzeń. W ubiegłym roku z okazji Dnia Dziecka spółka wsparła akcję pt. „Piloci Dzieciom”, zapewniając najmłodszym bezpłatny przejazd pociągiem na trasie Warszawa – Modlin. Razem z fundacją „Mam marzenie” Koleje Mazowieckie spełniły także marzenie 5 – letniego Stefana chorego na mukowiscydozę. Chłopiec na jeden dzień został najmłodszym maszynistą w stolicy.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek