logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Co takiego? 7 najdziwniejszych kampanii społecznych

Kolacja bez wieloryba

Your browser does not support the video tag.

Ratujcie wieloryby, ratuj się kto może, Ajudo! Trudno zebrać myśli i słowa oglądając spot kampanii „The Simplest Way to Save Whales”. International Fund for Animal Welfare apeluje w niej do Japończyków, żeby nie zamawiali wielorybiego mięsa. Robi to bardzo „po japońsku”. Na kampanie składają się 3 spoty przedstawiające scenę zamawiania boczku z walenia w restauracji. Obsługa lokalu stara się jednak jak może by odwieść klienta od tego pomysłu. Możliwe, że najbardziej konwencjonalna jest tutaj kreacja, w której organizują konsumowanemu waleniowi uroczystość pogrzebową. W innej, kelnerka wciela się w rolę wieloryba i przy pomocy pacynki – dużo emocji, krzyku, płaczu i wołań o pomoc. Zdecydowanie najdziwniejsza jest natomiast idea montowania na głowie kelnera instalacji, która wskazuje znak błędu – x za każdym razem gdy gość zamówi danie z walenia. Trochę śmieszne, trochę straszne.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek