logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  07.03.2013

Kokoszka wodę nosiła w dziurawym wiadrze

Your browser does not support the video tag.


Antykorupcyjna Koalicja Organizacji Pozarządowych zaprezentowała odświeżony spot „Wiadro”, w którym dziurawe naczynie jest metaforą skutków korupcji, która wpływa na sytuację całego państwa i każdego obywatela.

Działalność AKOP rozpoczęła się w 2001 roku, kiedy to przedstawiciele Koalicji zebrali i złożyli na ręce ówczesnego marszałka Sejmu Macieja Płażyńskiego 44 tysiące podpisów pod listem do ugrupowań politycznych uczestniczących w wyborach parlamentarnych z apelem o jasne określenie, w jaki sposób zamierzają przeciwdziałać korupcji w przyszłej kadencji parlamentu. AKOP postawiła sobie za cel nie tylko rozliczanie z obietnic, co należy do zadań watchdogów, ale przyjęła także misję edukacyjną – zarówno w stosunku do społeczeństwa, jak i do polityków, których chciano nauczyć odpowiedzialnego składania i wypełniania obietnic.

AKOP działa przez zbieranie obietnic wyborczych, organizację konferencji prasowych, konferencji przeglądowych i podsumowujących, publikując raporty z realizacji obietnic wyborczych, sprawozdania z działań rządu, stanowiska w określonych sprawach oraz opracowania problemowe, prowadząc działania angażujące obywateli, działania edukacyjne oraz stronę internetową www.akop.pl. 

Obecnie do AKOP należy siedem podmiotów: program Przeciw Korupcji w Fundacji im. Stefana Batorego, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Komunikacji Społecznej, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Stowarzyszenie Liderów Lokalnych Grup Obywatelskich i Stowarzyszenie „Normalne Państwo”. Działania AKOP wspiera też Stowarzyszenie 61.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 03.03.2023

    YC x NGO – trwa nabór na konkurs!


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek