logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Hiszpania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.03.2011

Kokaina roller coaster



Kampania nagrodzona w Cannes. Kolejka górska to ryzykowna zabawa – prawie każdy wsiada na nią z uśmiechem na ustach, ale nie każdy kto z niej schodzi czuje się dobrze. Plakat hiszpańskiej kampanii „Cocaine“  przedstawia wyjątkowo kręty i niebezpieczny roller coaster, którego zawiłości układają się w kształt słowa „kokaina“. Tor w pewnym momencie urywa się, a śmiałkowie jadący kolejką są blisko przepaści. Hasło „You know where the fun begins, but not where it could end“ („Wiesz, gdzie jest początek zabawy, ale nie wiesz, gdzie jest jej koniec“) ma otworzyć młodym ludziom oczy na nieodwracalne skutki zażywania kokainy oraz przypomnieć, że każdy kontakt z tym narkotykiem może mieć tragiczne konsekwencje nawet w bardzo odległej przyszłości.

Kampania „Cocaine“ wykonana przez DDB Madrid powstała na zlecenie Foundation Against Drug Consumption (FAD). Jej adresatami są młodzi ludzie w wieku 15-24 lat, ponieważ to właśnie ich dotyczy największe ryzyko uzależnienia od kokainy. W Hiszpanii narkotyk ten jest tak rozpowszechniony, że jego śladowe ilości można znaleźć w powietrzu niektórych miast, a aż 3 procent dorosłych zażywa go rekreacyjnie, co stanowi światowy rekord. Kampania ma na celu obniżenie tych statystyk poprzez uświadomienie młodzieży, że zabawa z kokainą prędzej czy później kończy się poważnym uzależnieniem.

FAD to hiszpańska organizacja walcząca z uzależnieniem od narkotyków. Od ponad 20 lat zajmuje się organizacją działań profilaktycznych oraz antynarkotykowych akcji społecznych.

Plakat „Cocaine“ otrzymał Brązowego Lwa na Festiwalu w Cannes w kategorii „Outdoor“.
K. Kondracka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cocaine
Czas:
2011.3.1 - 2011.3.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Hiszpania
Nadawca:
Foundation Against Drug Consumption
Media:
Plakaty
Wykonawca:
DDB Madrit
Adresaci:
Młodzież w wieku 15-24 lat
Hasło kampani:
You know where the fun begins, but not where it could end. (Wiesz, gdzie jest początek zabawy, ale nie wiesz, gdzie jest jej koniec.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek