logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kocie podróże z Kredyt Bankiem i Wartą
03.08.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kocie podróże z Kredyt Bankiem i Wartą



TUiR Warta i Kredyt Bank realizują program społeczno-edukacyjny „Podróże na medal”, który ma na celu promowanie wśród najmłodszych i ich rodziców zasad bezpiecznego podróżowania. Patronem merytorycznym akcji jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Patronat medialny objęły TVP1 oraz serwis dla rodziców portal www.babyonline.pl. Akcja jest organizowana wspólnie z agencją MCA.

Głównym elementem projektu jest cykl trzech książeczek edukacyjnych pt. „Kocie podróże małe i duże”, które w prosty i przystępny sposób mówią o bezpiecznym podróżowaniu. Zostały napisane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Pierwsza część książeczki pt. „Kocie podróże małe i duże – dla tych wszystkich, co nie wiedzą, po co w fotelikach siedzą” zachęca dzieci do zapinania pasów i jazdy w fotelikach. Do książeczki dołączona została naklejka na boczną szybę samochodu – medal dla małych podróżników. Akcji towarzyszy konkurs plastyczny „Mój fotelik jest OK!”.

Druga część zatytułowana jest „Kocie podróże małe i duże – dla tych, którzy podróżują i się często zatrzymują” i dotyczy bezpiecznego, prawidłowego postoju.

Wydanie trzeciej części pt. „Kocie podróże małe i duże – od dziś koniec z pośpiechem – podróżujemy z uśmiechem” – o kulturze jazdy, planowane jest w październiku.

Książeczki od czerwca są dystrybuowane bezpłatnie wśród dzieci odwiedzających z rodzicami placówki Kredyt Banku i Warty.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek