────── 01.04.2021
Kochany śmietniczku
Niektóre rzeczy wszystko przetrwają. Ale nie muszą to być akurat plastikowe odpady.
Ambev, brazylijski producent piwa i napojów bezalkoholowych, zlecił kampanię społeczną z jednej strony propagującą recykling, z drugiej zaś będącą hołdem dla trzech tysięcy osób zatrudnionych do zbierania butelek i puszek, pozostałych po karnawale 2020 roku. Dzięki ich pracy udało się odzyskać 324 tony surowców wtórnych, z których 127 ton plastiku przekształcono w dwa tysiące koszy na śmieci.
Co ciekawe, uroczą animację – będącą podstawą kampanii – także wykonano z elementów podlegających przetworzeniu i po zakończeniu zdjęć je również przerobiono na kosze na śmieci. Co sprawia, że historyjka pokazana w filmie jest de facto dokumentem.
Nazwa kampanii:
Dear Trash
Czas:
2021.3.6
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Ambev
Media:
film
Wykonawca:
DDB, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt