────── 01.04.2021
Kochany śmietniczku
Niektóre rzeczy wszystko przetrwają. Ale nie muszą to być akurat plastikowe odpady.
Ambev, brazylijski producent piwa i napojów bezalkoholowych, zlecił kampanię społeczną z jednej strony propagującą recykling, z drugiej zaś będącą hołdem dla trzech tysięcy osób zatrudnionych do zbierania butelek i puszek, pozostałych po karnawale 2020 roku. Dzięki ich pracy udało się odzyskać 324 tony surowców wtórnych, z których 127 ton plastiku przekształcono w dwa tysiące koszy na śmieci.
Co ciekawe, uroczą animację – będącą podstawą kampanii – także wykonano z elementów podlegających przetworzeniu i po zakończeniu zdjęć je również przerobiono na kosze na śmieci. Co sprawia, że historyjka pokazana w filmie jest de facto dokumentem.
Nazwa kampanii:
Dear Trash
Czas:
2021.3.6
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Ambev
Media:
film
Wykonawca:
DDB, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?