„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna
14 lutego 2022 roku, w Walentynki ruszyła kampania społeczna „Kochaj siebie. Dla zdrowia”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia.
Kampania ma charakter edukacyjny. Na stronie akcji kochajsiebie.medonet.pl umieszczono materiały poświęcone zdrowiu psychicznemu, zdrowiu fizycznemu, zdrowym nawykom żywieniowym, używkom (zwłaszcza alkoholowi) oraz konieczności wykonywania okresowych badań kontrolnych. W ramach kampanii pojawią się także quizy, akcje specjalne w mediach społecznościowych, w tym na TikToku. Ambasadorami akcji zostali Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.
Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie – mówi Anna Zimny–Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. – Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, dbanie o własne zdrowie, zarówno fizyczne, jak i psychiczne, nie wychodzi nam najlepiej. Mam nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy.
Organizatorami akcji są Medonet, Onet oraz UN Global Compact Network Poland. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiadała agencja 2koma7.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity