logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kobiety – do działania!
06.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Kobiety – do działania!



Fundacja RoRo organizuje akcję „Włącz je do działania!” skierowaną do lokalnych liderek. – Chcemy wesprzeć kobiety, które posiadają potencjał do aktywnego działania na rzecz zmian w swoim lokalnym środowisku – mówi Anna Buchmiet z Fundacji RoRo, koordynatorka rozpoczynającego się właśnie projektu Akademia Liderek Ekonomii Społecznej.

To cykl bezpłatnych  warsztatów dla osób z województwa mazowieckiego. To propozycja dla kobiet, które na co dzień działają w grupach formalnych i nieformalnych na rzecz swojego otoczenia oraz poprawy sytuacji kobiet oraz chcą się w tę stronę kształcić. Chętne mogą zgłaszać się już dziś.

Zajęcia, obejmujące m.in. warsztaty z komunikacji interpersonalnej, autopromocji i zarządzania projektami, rozpoczną się pod koniec czerwca i będą trwać do grudnia 2012 roku. Obejmą osiem bloków tematycznych. W sumie to 136 godzin warsztatów weekendowych pod okiem specjalistów. Do udziału w projekcie zostanie zakwalifikowanych od 12 do 16 kobiet z województwa mazowieckiego (ze szczególnym uwzględnieniem kandydatek z niedoinwestowanych powiatów pozawarszawskich).

– Poszukujemy osób, które chcą działać na rzecz przedsiębiorczości społecznej, pracownic organizacji pozarządowych czy założycielek nieformalnych grup aktywnych w społecznościach kobiecych i pomóc im rozwijać swoje pasje, wskazując na praktyczne rozwiązania m.in. w zakresie tworzenia i zarządzania projektami związanymi z ekonomią społeczną.

Więcej o rekrutacji mozna przeczytać na stronie fundacjaroro.org oraz na Facebooku.

Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu  przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2012.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek