logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kobiece mężczyzn rozmowy
24.05.2010
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kobiece mężczyzn rozmowy

Your browser does not support the video tag.


W salonie wokół stołu siedzą mężczyźni – wyszywają i robią szaliki na drutach. Żeby było jeszcze dziwniej – z troską dopytują się o swoje zdrowie. Włożeni w świat kobiet zachowują się tak nierealnie, że aż komicznie.

Przesłanie kampanii Prostate Cancer Foundation, która emitowana była od połowy maja w amerykańskich stacjach sportowych, jest przekonujące: gdyby mężczyźni rozmawiali ze sobą tak jak robią to kobiety, dowiedzieliby się, że wszyscy ich znajomi mają już za sobą badania prostaty, co zmotywowałoby ich wreszcie do pójścia do lekarza.

Rak prostaty jest najczęściej występującym w Stanach Zjednoczonych nowotworem, po raku skóry. Dotyka 1 na 6 mężczyzn. Tylko w 2009 roku zdiagnozowano go u 192 tysięcy pacjentów, a ponad 27 tysięcy chorych zmarło z jego powodu. Nowy przypadek zachorowania pojawia się co 2,7 minuty, a co 19 sekund jeden z chorych umiera. Fundacja zwraca więc uwagę na konieczność szybkiego wykrywania choroby, a więc przede wszystkim badania się w tym kierunku.

Film miał w założeniu trafić zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, które większą uwagę przykładają do wykonywania badań lekarskich oraz są gotowe do rozmawiania o swoim zdrowiu, podczas gdy mężczyźni unikają tych tematów.

W spocie wzięli udział dwaj legendarni amerykańscy sportowcy – bejsbolista Vida Blue i piłkarz Rosey Grier.



Nazwa kampanii:
Why Can't Men Be More Like Women
Czas:
2010.5.18 - 2010.6.30
Nadawca:
Prostate Cancer Foundation
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Osoby dorosłe i w wieku dojrzałym, mężczyźni i kobiety
Hasło kampani:
Why can't man express themselves more like women? Talk to your friends about prostate cancer. (Dlaczego mężczyźni nie mogą rozmawiać ze sobą tak jak kobiety? Porozmawiaj ze swoimi przyjaciółmi o raku prostaty)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek